نشریات کاغذی با وجود کرونا متوقف نشدند

ماهنامه خط پایان را که امروز ۷ سالگی‌اش را جشن می‌گیریم از منظری سابقه ای بیست و چند ساله داره و در پی سیاست ها و اهداف بنیانگذار نشریه رخصت پهلوان تداوم یافته است‌.
زنده یاد عزت الله کریمی که از پیشکسوتان عرصه روزنامه نگاری بود با پی بردن به خلاء فرهنگی در برخی از حوزه ها از جمله رشته های هنری و ورزشی که ریشه در فرهنگ و آیین نیاکامان ما دارند، قلم در دست گرفت و با راه اندازی رخصت پهلوان گام بلند در این عرصه برداشت.
این راه با تولد خط پایان و مدال آوران برای نسل جدید شکلی متفاوت گرفت و این بیرق به دستان پسران کریمی افتاد تا با نگاهی دیگر در عرصه های هنری، ورزشی و فرهنگی توسعه طلبانه گام به سوی آینده بگذارند و دین خود را به میراث این سرزمین ادا کنند.
اگر چه راهی پر فراز و نشیب پیش روست اما با سختی ها، شیرینش به پیش می رود .
مدیر مسوول و صاحب امتیاز این ماهنامه عنوان کرده است که نشریات کاغذی این روزها با مشکلات بسیاری آنهم در روزهای کرونایی مواجه هستند اما این مسائل نمی تواند سد راه انتشار خط پایان و نشریات کاغذی شود.
به گفته محمد کریمی مدیر مسئول خط پایان بسیاری از مخاطبان با تماس هایشان ما را به این باور رسانده اند که مسیر را درست طی می کنیم اما ما هم باور داریم باید آنچه خوانندگان مان را راضی تر می نماید ، فراهم کنیم.
وی ، ضمن اذعان به اینکه قطعا کارنامه نشریه ما هم نقطه‌های منفی داشته و در جاهایی کوتاهی شده، تاکید کرده است: این نقطه‌ها در کنار عملکرد مثبت ماهنامه خط پایان چندان وزنی ندارد و ما تلاش می کنیم در مسیر رشد قرار بگیریم.
به هر حال خط پایان هفتمین سال انتشار خود را در آستانه سال ۱۴۰۰ پشت سر می گذارد و امید که در این مسیر یاران همیشگی مان در روزهای کرونایی همراه مان باشند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>