محمد کریمی تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد : امیدوارم در سالهای آینده بهتر عمل کنیم

پهلوان هرگز نمی میرد به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی موفق به دریافت تندیس طلایی بهترین فیلم در بخش روح المپیک شد.

محمد کریمی تهیه‌کننده این فیلم بعد از دریافت تندیس طلایی ضمن تشکر از مسئولین برگزاری به ویژه دکتر مجتبی علوی گفت: خوشحالم که بعد از دو سال مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار شد اما بسیار غمگین و ناراحتم از اینکه مسئولین وزارت ورزش و دیگر نهادها تا انتهای مراسم حضور نداشتند و باعث دلخوری فرهیختگان سینمایی ورزشی شدند.
این تهیه‌کننده که در حوزه رسانه نیز فعال است، با تاکید بر اینکه نقش رسانه‌ها در انعکاس اخبار بسیار مهم است، اظهار داشت: جشنواره ای به این عظمت و با حداقل امکانات ،باید بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت که این اتفاق نیفتاد و حتی شبکه ورزش هم از انعکاس این رویداد به صورت زنده هم پرهیز کرد.
محمد کریمی تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد گفت :عدم حضور بسیاری از مدعوین و میهمانان ویژه ،جذابیت‌های خاص اختتامیه را از بین برد و حتی غیبت مرشد نیز در لحظاتی به چشم می‌خورد.
تهیه‌کننده و کارگردان فیلم پهلوان هرگز نمی میرد بیان داشت :فکر می‌کردیم با تاخیر در برگزاری مراسم اختتامیه به علت شیوع بیماری کرونا حالمان خوب شود که اینگونه نشد و در کل بی برنامگی در لحظه لحظه ها مشهود بود و به چشم می‌خورد .
وی به رخصت پهلوان آنلاین گفت :امیدوارم سال های آینده بهتر عمل کنیم تا نتایج بهتری عایدمان شود. تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در پایان این تندیس را به روح پرفتوح ستاره های درخشان گود پهلوانی به ویژه پدرش زنده یاد عزت الله کریمی تقدیم کرد و از حاج مهدی بنویدی به جهت حمایت از این فیلم در تمام لحظات تشکر کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>