سجادی: جامعه ورزش کشور تشنه اخلاق پهلوانی و جوانمردی است

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در نشستی با وزیر ورزش و جوانان ضمن تشریح برنامه‌های این فدراسیون گفت: جامعه ورزش کشور تشنه اخلاق پهلوانی و جوانمردی بوده و در سال جاری این امر باید سرلوحه همه امور قرار گیرد.
دومین نشست مهرعلی باران چشمه، سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان جهت ارائه برنامه های فدراسیون برگزار شد.
در این نشست که با هدف ارائه برنامه های سال جاری فدراسیون در محل وزارتخانه برگزار شد، باران چشمه ضمن ارائه برنامه های سال ۱۴۰۰ در حوزه های مسابقاتی، فرهنگی، آموزشی و … در خصوص اهم مشکلات، موانع و چالش‌های موجود در ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، گزارش کاملی را ارائه کرد.
در ادامه نشست، حمید سجادی ضمن اعلام حمایت از برنامه های فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش کشور تشنه اخلاق پهلوانی و جوانمردی است. در سال جاری این امر باید سرلوحه همه کارها قرار گیرد و ارزش های پهلوانی و جوانمردی باید در کل ورزش کشور حاکم شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره بر ایجاد عدالت، توزیع عادلانه امکانات اظهار داشت: باید این مهم سرلوحه امور قرار گیرد و ضمن برنامه ریزی های دقیق و تعامل سازنده با صدا و سیما و حمایت رسانه ملی، راه را بتوان برای همگانی کردن و ترویج روح پهلوانی و جوانمردی از طریق توسعه ورزش های زورخانه ای در جامعه هموار کنیم.
سجادی در پایان ضمن حمایت حداکثری از برنامه های فدراسیون زورخانه و کشتی پهلوانی خاطرنشان کرد: متناسب با برنامه های فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بودجه مورد نیاز آن تامین خواهد شد و با یاری خدا در سالجاری رشد قابل توجهی را در این زمینه شاهد خواهیم بود.
از جمله مهمترین برنامه های سالجاری که سرپرست فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی به آن اشاره داشت می توان به رویدادهای ورزشی و مسابقاتی در مقاطع نونهالان، نوجوانان جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان (در مجموع ۳۵ برنامه)، برگزاری مسابقات کشورهای محور مقاومت یادواره پهلوان شهید سپهبد پاسدارحاج قاسم سلیمانی، برگزاری رویدادهای آموزشی شامل: دوره های مربیگری، داوری، مدرسی، مرشدی، نشست های کمیته های تخصصی و فنی ( در مجموع ۳۴ برنامه)، برنامه هفته فرهنگ پهلوانی، برگزاری رویدادهای فرهنگی شامل پدران گود، دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از پیشکسوتان و نخبگان ورزشی، برگزاری یادواره ی شهدای ورزش زورخانه ای، حضور در مناسبت های مختلف در طول سال، فضا سازی اماکن ورزشی، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، ایجاد موزه ملی ورزش زورخانه ای و باستانی در آکادمی و زورخانه ملی شهید فهمیده، تعمیر و مرمت زورخانه ملی شهید فهمیده، تعمیر و مرمت ساختمان شماره یک فدراسیون به عنوان آکادمی و خوابگاه و … اشاره کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>