حضور قهرمان جهان در آسایشگاه شهید بهشتی مشهد

دارنده عناوین متعدد جهانی و المپیک گفت: امیدوارم توانسته باشم در حد توانم برای خوشحالی عزیزان در آسایشگاه قدمی برداشته باشم.
حسن یزدانی در جمع خبرنگاران، در آسایشگاه خیریه شهید بهشتی مشهد اظهار کرد: از حضور در کنار عزیزان آسایشگاه و کسانی که در این موسسه فعالیت می‌کنند، لذت بردم. از پرسنلی که در این مکان در تمام زمینه‌ها برای آموزش کودکان ناتوان فعالیت دارند تشکر می‌کنم و امیدوارم خدمت‌رسانی این افراد به چشم مسئولین بیاید و حمایت دولت برای تمام موسسین خیریه کشور را در پی داشته باشد.
وی افزود: امیدوارم سایر هنرمندان و ورزشکاران نیز با حضور خود در این موسسات باعث دلگرمی کارکنان آسایشگاه‌های توان‌بخشی شوند. موسسات خیریه و توان‌بخشی با کمک مردم و خیرین حاضر در این مجموعه‌ها اداره می‌شوند و نیازمند حمایت مسئولین و دولت هستند.
چهره عنوان‌دار کشتی ایران و جهان با اشاره به رقابت نمادین خود با یکی از ورزشکاران ناتوان جسمی این آسایشگاه بیان کرد: قهرمانی جزئی از ورزش است، اما در مسائل اجتماعی کمترین هستم. امیدوارم توانسته باشم برای خوشحالی عزیزانی که در این مجوعه حضور دارند در حد توانم قدمی برداشته باشم. قدم برداشتن در این موسسات کمترین کاری است که انجام می‌دهیم. کودکان اینجا در هر زمینه‌ای مستعد هستند و معلمان آنان نیز زحمت کشیده و آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند.
یزدانی در خصوص دریافت نشان ملی معروف خاطرنشان کرد: این نشان از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اهدا شده است. امیدوارم لایق این نشان باشم، زیرا برای نخستین بار به یک ورزشکار اهدا شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>