جشن ۷۴ سالگی بازیگر قدیمی سینما برگزار شد

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین ،مراسم تجلیل یکتا با حضور اهالی سینما و ورزش در رستوران کیانی کلارآباد برگزار شد .
مراسم جشن ۷۴ سالگی اسداله یکتا بازیگر قدیمی و کوتاه قد سینمای ایران در رستوران کیانی با حضور همکاران وی و جمعی از ورزشکاران برگزار شد و در حاشیه این مراسم نیز از تنی چند از هنرمندان تجلیل به عمل آورد .

اصانلو : از خوشحالی یکتا ، خوشحال شدم
غلامرضا اصانلو بازیگر قدیمی سینمای ایران در حاشیه این مراسم گفت : از خوشحالی یکتا ، خوشحال شدم و امیدوارم این نوع حرکت ها استمرار داشته باشد و این اولین و آخرین باری نباشد که این نوع مراسم ها برگزار می شود.
وی اظهار داشت : لبخند اسداله یکتا همراه با اشکهای او این موضوع را به اثبات رساند که هنوز او فراموش نشده است و در قلب مردم جای دارد .

رمضانی : شادی و سرور حق یکایک انسان هاست
مهدی رمضانی عکاس ورزشی نیز گفت : این نوع مراسم باید در دستور کار مسئولین سینمایی قرار بگیرد تا هنرمندان دچار افسردگی و دلزدگی نشوند .
بازیگر سریال جلال ۲ افزود: شادی و سرور حق یکایک انسان هاست . لذا خوشحالم که افرادی پیدا شدند و شادی را به هنرمندی تقدیم کردند که سالیان سال با نقش های متفاوت مردم را به شادی دعوت کرد.

سعید کریمی : امیدوارم بانیان این مراسم زنده و پاینده باشند
سعید کریمی بازیگر و مجری تلویزیون نیز در ادامه با اشاره به اینکه تجلیل از پیشکسوتان باید در دستور کار قرار بگیرد ، افزود: تجلیل از بازیگران و ورزشکاران پیشکسوت در زمان حیات ، افسوس فردا را به همراه نخواهد داشت .
بازیگر نقش اصلی فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در پایان گفت : دست مریزاد. امیدوارم بانیان این مراسم زنده و پاینده باشند.

کیانی : او روزی همه را به شادی دعوت می کرد
کیانی مدیر رستوران کلارآباد نیز گفت : خنده اسداله یکتا بسیار با ارزش است . او روزی همه را به شادی دعوت می کرد و امروز خوشحالم که او از ته دل خندید .

کریمی :افتخار بزرگی نصیب من شد
حمید کریمی مدیر داخلی نشریه رخصت پهلوان نیز اظهار داشت : خوشحالم که با این هنرمند قدیمی در فیلم پهلوان هرگز نمی میرد همکار بودم. این افتخار بزرگی بود .
در پایان این مراسم علاوه بر تجلیل هدایایی به این هنرمند قدیمی اهداء شد و از یک عمر تلاش ایشان تقدیر به عمل آمد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>