ضرب مرشد از افطار تا سحر به گوش می رسد

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه شکوفایی ورزش زورخانه‌ای دید و بازدیدها آغاز و ضرب مرشد از افطار تا سحر به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین با آغاز ماه مبارک رمضان زورخانه های فعال سراسر کشور از افطار تا سحر پذیرای ورزشکاران باستانی خواهند بود و علاوه بر ورزش زورخانه ای به جذب جوانان ، نوجوانان و تازه واردین به ورزش زورخانه ای خواهند پرداخت.

اسماعیل سرپرست مدیر زورخانه باب الحوائج شهرک ولیعصر در همین رابطه گفت : با آغاز ماه مبارک رمضان و با حضور دو مرشد ارزنده کشور یعنی رامین گلستانی و لشگری از افطار تا سحر پذیرایی ورزشکاران خواهیم بود و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا رضایت ورزشکاران را جلب کنیم.

وی در ادامه بیان داشت : ورزش زورخانه ای هر شب برقرار است و فقط با فرارسیدن شب های قدر ، زورخانه سیاهپوش و تعطیل خواهد شد.

حمید فرحزادی مدیر زورخانه شهدای فرحزاد نیز با بیان اینکه ورزش زورخانه ای در سال ۱۴۰۲ متحول خواهد شد ، بیان داشت : در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت .۲۱.۳۰ پذیرایی ورزشکاران زورخانه خواهیم بود.

وی که همیشه در امور خیر پیش قدم بوده است ، اظهار داشت : در شبهای ماه مبارک رمضان پذیرای هنرمندان محبوب کشور هم خواهیم بود و در صدد برگزاری کلاس های آموزشی برای آنان هستیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>