پهلوان واقعی به ایستگاه آخر نزدیک می شود

مهدی و فاطمه در آستانه روز شهدا دلتنگ پدر می شوند و به گلزار شهدا می روند. مهدی در بازگشت در مراسم گلریزان شرکت کرده و پدر را در عالم خیال خود ملاقات می کند که اتفاقات خوبی رقم می خورد و … این خلاصه ای از داستان فیلم پهلوان واقعی تازه ترین کار محمد کریمی در مقام تهیه کننده و کارگردان است که هم اکنون توسط علی محمدیان آخرین مراحل مونتاژ را پشت سر می‌گذارد و به ایستگاه پایانی نزدیک می شود .

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین ، پهلوان واقعی در ۶۰ دقیقه برای پخش از شبکه های مختلف تلویزیونی در واپسین روزهای اسفند ۱۴۰۱ تهیه شده که بدون شک نیز در جشنواره فیلم‌های ورزشی امسال نیز حضور پررنگی خواهد داشت.

فریبا ترکاشوند ، حمید کریمی ، ابوالفضل بیات  ، حمید دبستانی ، عباس بابایی ، مهدیار آزادفر ، هستی افضلی ، امیرعلی احمدی ، سید رضا حسینی ، امیرحسین بدخشان فرد و صفر اجلی بازیگران فیلم پهلوان واقعی هستند که مقابل دوربین حمید کاملی قرار گرفتند .

مجید پرتوی آذر ( هوریار ) خواننده تیتراژ پایانی این فیلم است و محمد حجت ذیجودی چهره نام آشنای سینما و تلویزیون بازنویسی فیلمنامه پهلوان واقعی را عهده دار بوده است.

برخی از عوامل این فیلم عبارتند از : دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : مریم پدمه

منشی صحنه : الهام سادات حسینی عکاس : لیلا دبیب

تدوین : علی محمدیان

مدیر صدابرداری : امیر علی شهلایی

طراح چهره‌پردازی : الهام طهرانی مدیر تدارکات : امیر حسین بدخشان فرد

روابط عمومی و تبلیغات : فاطمه امینی دار تبریزی ، مجید کریمی

طراحی و اجرای پوستر : اعظم بیات ترک

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>