نام امام خمینی(ره) از خانواده ورزش زورخانه ای جدا نخواهد شد

امام خمینی (ره ) تنها رهبر دینی و رهبر سیاسی نبود او رهبری بود که بردلها حکومت کرد برای همین بود که با یک اشاره ، هزاران هزار مادر فرزندانشان را فدایی اش کردند تا پیام انقلابش را بر پهنه تاریخ ثبت کند .

خانواده ورزش زورخانه ای پیش و پس از انقلاب بیرق مبارزه با رژیم شاهنشاهی را در دست گرفتند تا پیش قراولی مطمئن باشند برای مبارزان آزادی .

این افتخار بزرگ پس از پیروزی انقلاب تداوم یافت به گونه ای که با شروع جنگ تحمیلی فرزندان زورخانه میل وکباده برزمین گذاشتند ، لباس رزم برتن کردند و نوای علی علی را در جبهه های حق علیه باطل سردادند .
خیلی هایشان آنجا گود زورخانه ای درست کردند . مرشد بر سردم تکیه زد و درکنار رزم با برگزاری آیین ورزش زورخانه ای نشان دادند شجاعت و غیرت در خون مردمان ایران زمین موج می زند و تا جان در بدن دارند، مبارزه خواهند کرد تا مبادا اهریمنی دستهایش این خاک را لمس کند .
سال ها گذشته است ، اما هیچگاه نام ایران و انقلاب اسلامی ، از نام امام خمینی (ره) جدا نشده است. اینک که ۳۴ سال از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی سپری شده ، آهنگ بیداری ای که او در عالم نواخت ، موجی فزاینده یافته است و افکار و اندیشه هایش در جهان دوباره بازخوانی می شود .

بر این اساس در سی و چهارمین سالگرد رحلت آن رهبر فرزانه ، زورخانه ای ها در مکان های خود با آرمانهای امام تجدید میثاق می کنند و مراسم های ویژه ای برپا می دارند .

در پی حیات مجدد دین و نفوذ اندیشه های امام خمینی ، امروزه تلاش و تکاپوی مسلمانان در اقصی نقاط جهان اسلام ، معنا می یابد و ندای اسلام خواهی حتی از کشورهای اروپایی نیز شنیده می شود .

می توان گفت نام بلند امام خمینی (ره ) شخصیت ماندگار انقلاب اسلامی ، هرگز از خاطره ها محو نمی شود چرا که او شمع فروزانی است که روشنایی خلوت غم گرفته مسلمانان شد و قلوب آزادگان و عدالت خواهان را به حقیقت نور رهبری کرد . از این رواست که او را عزت بخش مسلمانان و عامل حیات مجدد اسلام در زمان معاصر دانسته اند . هرجا که درباره دفاع از ملل ستمدیده و عدالت خواه سخن به میان می آید ، امام و انقلابش ، برای مخاطبان حضوری آشنا دارند .
اینک ، نام خمینی ، فریاد بیداری نسل حاضر است . او دین را به عنوان راهی برای زندگی همراه با عزت و احترام در عصر جدید ، نشان داد و جامعه ورزش باستانی با تاسی از وی تا زورخانه ای هست، تا باستانی کاری هست، تا نام جوانمردی و پهلوانی بر گستره ی ایران زمین می درخشد نام امام خمینی(ره) از خانواده ورزش زورخانه ای جدا نخواهد شد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>