سبزواری: اسامی مرشدان برای وضعیت بیمه به صندوق اعتباری هنر اعلام شد

نایب رییس فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی از صدور معرفی نامه مرحله اول ۶۰ نفر از مرشدان به صندوق اعتباری هنر جهت پیگیری بیمه مرشدان خبر داد.

سیدحسن سبزواری نایب رییس فدراسیون درباره وضعیت مرشدان گفت: با پیگیری های مکرر و مجدانه ای فدراسیون در خصوص راه اندازی بیمه مرشدان و طی جلساتی که با مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر داشتیم، مقرر شد مرشدان عزیز به عنوان هنرمند در حوزه موسیقی به عضویت صندوق اعتباری هنر درآیند تا بتوانند از مزایا و خدمات این صندوق بهره مند شوند.
نایب رییس فدراسیون در ادامه افزود: پس از مکاتبه با روسای هیئت های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استانهای سراسر کشور، مرشدان واجدالشرایط به فدراسیون معرفی و در نهایت همزمان با عید سعید غدیر خم و در مرحله اول معرفی نامه ۶۰ نفر از این عزیزان به صندوق اعتباری هنر صادر شد و در آینده ای نزدیک در مرحله دوم اسامی نفرات معرفی شده از سوی هیئت های استانی به صندوق هنر اعلام می گردد.
سیدحسن سبزواری در پایان خاطر نشان کرد: این مرشدان می بایست در اسرع وقت ضمن مراجعه به هیات های استانی خود، مدارک لازم را بارگذاری کنند تا مراحل ثبت بیمه آنها تکمیل شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>