انتخابات فدراسیون سوارکاری را به تعویق نیندازیم

مسوول کمیته فنی انجمن اسب کرد تاکید دارد مجمع انتخاباتی در زمان مقرر برگزار شود چرا که معتقد است اهداف پشت پرده ای که به نفع جامعه ی سوارکاری نیست، قصد دارد این تاریخ را به زمان دیگری موکول کند.

پریسا حیدری در گقت وگو با پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین اظهار داشت: من به عنوان پرورش دهنده اسب نژاد ایرانی و مسوول کمیته فنی انجمن اسب کرد ،خواستار تعیین تکلیف ریاست فدراسیون هستم تا برنامه های کاربردی و توسعه ای ورزش سوارکاری در مسیر کاملا فنی و علمی اجرایی شود.

وی با بیان اینکه هر تاخیری در این ارتباط، برای جامعه سوارکاری فرصت سوزی محسوب می شود، بیان کرد : گزارش ها بیانگر این حقیقت است که طی ماه‌های اخیر شاهد تلاش تیمی بودیم که نگاهی حرفه ای به مقوله اسب و سوارکاری داشته است. و برگزاری دوره های آموزشی کاملا علمی و کارگاه های کاملا فنی که در سراسر کشور اجرایی شد، مبین این نکته است که مبارزه ای گسترده در جهت شکستن انحصار طلبی ها برداشته شده است .

حیدری با بیان اینکه برنامه ها وسیاست گذاری های در بخش معاونت فنی روند رو به رشدی را پشت سر می گذارد ، اظهار داشت : در حوزه فعالیت تخصصی خود، خواستار اقداماتی در خصوص شناسنامه، تبار نامه و… حفظ نژاد اسب ایرانی هستم و باور دارم اگر نتوانیم از افراد متخصص و دلسوزی در حوزه مدیریت رشته سوارکاری بهره بگیریم با مشکلات عدیده ای که از سال ها پیش با آن مواجه بودیم، دست و پنجه نرم خواهیم کرد.

مسوول کمیته فنی انجمن اسب کرد با اشاره به اتفاقاتی که در دوره قبل ریاست فدراسیون افتاد تصریح کرد : باور کنید کسانی می‌خواهند این انتخابات به تعویق بیفتد که همان مشکلات را برسر اسب نژاد ایرانی به لحاظ شناسنامه ، تبارنامه و… آوردند.

این مقام مسوول خاطر نشان ساخت: امروز نامه ای از طرف انجمن‌های فعال صنعت اسب منتشر کردیم و از مراجع ذی صلاح خواستیم تا مانع به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون شوند چون اهداف پشت پرده ای در تغییر زمان انتخابات است که به صلاح ورزش سوارکاری به ویژه پرورش دهندگان اسب ایرانی نیست .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>