عبدالرضا اکبری بازیگری که دو بار در نقش حضرت امام (ره) ایفای نقش کرده است

عبدالرضا اکبری، یکی از بازیگرانی است که در ۲ اثر متفاوت، ۲ بار نقش امام را بازی کرده است و معروف‌ترین این آثار که البته مهم‌ترین اثری است که تاکنون درباره حضرت امام (ره) ساخته شده، فیلم فرزند صبح است

اکبری در سال ۸۲، برای بازی در فیلم فرزند صبح، دعوت می‌شود. او بارها از بهت خود پس از شنیدن انتخاب شدن برای این نقش گفته است و اینکه تا آن زمان تصور نمی‌کرده که چهره‌اش، شباهتی با امام داشته باشد. اما تست گریم نشان داد که وی، یکی از نزدیک‌ترین گریم‌ها به چهره حضرت امام  را دارد.

اکبری علاوه بر این فیلم، در تله‌ فیلم یازده دقیقه و سی ثانیه نیز جلوی دوربین می‌رود و در آنجا نیز نقش امام را بازی می‌کند. نقطه مشترک این دو فیلم، حضور بهروز افخمی به عنوان کارگردان است که اعتقاد بسیاری به شباهت گریم اکبری با امام خمینی (ره) دارد.

عبدالرضا اکبری ایفاگر نقش امام راحل در فیلم سینمایی «فرزند صبح» می‌گوید: این نقش‌ها حساس‌ترین نقش‌های عمر بازیگری ام تاکنون بوده است ‌.

فیلم بیشتر در حاشیه دریاچه نمک (قم) فیلم برداری شده، نزدیک روستای قدیمی بودیم، زمانی که با لباس و گریم آماده شده بودم فردی که از آن‌جا می‌گذشت با دیدن من در گریم و لباس امام خمینی(ره) شوکه شد، فکر می‌کرد امام را دیده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>