بازیگر سریال “متهم گریخت” در بیمارستان بستری شد

بازیگر سریال‌های تلویزیونی “متهم گریخت” و “ترش و شیرین” به کارگردانی رضا عطاران دچار حادثه شد و با تصادف شدیدی که داشت ، در بیمارستان بستری گردید.

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین ، سعید کریمی بازیگر سریال‌های تلویزیونی “متهم گریخت” و “ترش و شیرین” که هم اکنون فیلم سینمایی “نذر بی بی” را بر پرده سینماها دارد، بر اثر حادثه ای دلخراش و شکستگی از ناحیه کتف و پا در بیمارستان بستری شد.

این گزارش‌ حاکیست در همان لحظه ورود ، پزشکان با درایت خاص و بیهوشی فرد مصدوم کتف وی را مورد مداوا قرار دادند تا اولین عمل با موفقیت به پایان برسد.

سعید کریمی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در همین رابطه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : روز یکشنبه نیز دکتر صباغ زاده عمل بسیار سختی بر روی پایم انجام داد که امیدوارم این عمل نیز با موفقیت به پایان رسیده باشد.

بازیگر فیلم سینمایی “نذر بی بی” ضمن تشکر ویژه از کادر درمان به ویژه دکتر صباغ‌زاده گفت : روزهای سختی را باید پشت سر بگذارم چون به گفته پزشک معالج دو ماهی باید استراحت مطلق داشته باشم به همین خاطر و با توجه به درگیری کتف و پای چپ قادر به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون نخواهم بود و فقط خدا را شاکرم که از این حادثه جان سالم به در برده‌ام.

وی در ادامه از حضور هنرمندان و ورزشکاران در بیمارستان تشکر کرد و افزود : با حضور همکاران در این مدت خوشحال شدم و انرژی خوبی گرفتم لذا امیدوارم در فرصتی ، محبت آنان را جبران کنم.

حسن روشن ، حاج مهدی بنویدی ، جعفر مختاری فر ، عزت الله رمضانی فر ، عباس محبوب ، رحمان مقدم ، فرهاد بشارتی ، مهرداد ضیایی ، اسدالله یکتا ، امیر زریوند. حمید کریمی ، ابراهیم محبوب ، عباس بابایی و حسن رضایی از جمله بازیگران سینما و ورزشکارانی بودند که در بیمارستان حاضر شدند و از روند درمان جویا شدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>