نشان افتخار جشنواره فیلم‌ های ورزشی برسینه حشمت مهاجرانی

دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران از حشمت مهاجرانی، چهره پرافتخار و مطرح فوتبال ایران تجلیل به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره، دکتر سیدمجتبی علوی در مراسم تقدیر از اعضای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین که ظهر پنجشنبه (۱۲ مهرماه) در تالار نشریفات رستوران شاندیز جردن برگزار شد ، از حشمت مهاجرانی به پاس سال‌ها تلاش و خدمات بی شائبه در فوتبال ایران تجلیل شد

در این مراسم چهره‌هایی چون حسن روشن، امیر قلعه نویی،هادی نراقی ، ابراهیم قاسمپور، حمید استیلی، حسین فرکی، صمد مرفاوی ، ابراهیم جوادی ،کاظم اولیایی ، دکتر زادمهر و تعدادی بی شماری پیشکسوت باستانی و سایر رشته های ورزشی و خبرنگاران حضور داشتند. که متاسفانه در این اجتماع فوتبالی از متولیان فدراسیون فوتبال خبری نبود .

شایان ذکر است در سال ۱۳۹۹ در مراسم اختتامیه دوازدهمین سال جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران بپاس سالها تلاش ارزنده حشمت مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران از او بعنوان چهره ماندگار حوزه ورزش تجلیل شده بود که در آن مراسم به علت عدم حضور حشمت مهاجرانی به دلیل کسالت ، و دوری از وطن ، خداداد عزیزی به نیابت از ایشان در این مراسم حضور پیدا کرد وجوایز واحکام جشنواره را دریافت نمود .

در این مراسم همچنین تمبر یادبود وی که توسط شرکت ملی پست بچاپ رسیده بود به ایشان تقدیم و نشان افتخار جشنواره مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی بود بر سینه چهره مطرح فوتبال نصب گردید .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>