خسروزاده رئیس هیات پهلوانی البرز شد

منوچهر خسروزاده به عنوان رئیس هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز انتخاب شد.

به گزارش رخصت پهلوان آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی، این مجمع به ریاست دکتر مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، عزیزی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل، ملکی دبیر فدراسیون، روسای هیئت های زورخانه ای شهرستان های البرز، نمایندگان داوران، مربیان، ورزشکاران و زورخانه داران و دیگراعضای مجمع انتخابی هیئت استان البرز برگزار گردید.

در این مجمع، منوچهر خسروزاده که پیش از این و در مجمع انتخاباتی سال ۹۸ نیز به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شده بود، به عنوان تک کاندیدای احراز پست ریاست هیئت حضور داشت که پس از فرایند انتخابات با کسب ۱۷ رأی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز انتخاب و منصوب شد.

همچنین با رأی اعضای مجمع؛ ولی الله سعید آبادی به عنوان نایب رئیس، محمد محمود پور به عنوان خزانه دار و حمید موحدی، مهران عسگری و حسین شریف کاظمی به عنوان اعضای هیأت رئیسه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز انتخاب شدند.

رئیس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی با ابراز خرسندی از روند اجرای مجمع، اظهار کرد: حسن اعتماد و رأی بالای اعضا به رئیس منتخب، مسئولیت وی را سخت تر و چندین برابر می کند.

وی با بیان این که ” کار در این رشته، عشق و علاقه فراوان می خواهد ” افزود: همه ی ما می بایست نسبت به تأکیدات و مسئولیتی که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در گسترش و جهانی کردن این رشته بر عهده مان گذاشته، تمام تلاش خود را به کار بندیم.

سردار باران چشمه ادامه داد: از نظر بنده، البرز جزو ۵ استان برتر کشور در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی است و این پتانسیل را دارد که به زودی در جمع ۳ استان برتر قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی تأکید کرد: باید به سمت جذب نونهالان و نوجوانان به این رشته رفته و از ظرفیت سایر دستگاه ها مانند آموزش و پرورش، بسیج و … در این راه بهره بگیریم.

وی با اشاره به قدمت ۹۰۰ ساله ی ورزش زورخانه ای در کشور، خاطرنشان کرد: این باعث سعادت و افتخار ما است که رشته ی ورزشی مان معطر و منور به نور و ذکر اهل بیت عصمت و طهارت (علیهما السلام) شده و از این رو کار در این هیئت دارای اثرات دنیوی و اخروی بسیار ای است.

سردار باران چشمه تصریح کرد: ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، رشته ای مکتبی و ارزشمند است که فعالیت در آن، هم خیر دنیا و هم خیر آخرت را در بر خواهد داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>