رئیس فدراسیون پهلوانی : راه شهدا را ادامه می دهیم

مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد

گردهمایی جامعه ورزش و جوانان به مناسبت بزرگداشت شهادت شهید سید حسن نصرالله و شهدای جبهه مقاومت و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی با حضور احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش رخصت پهلوان آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در این مراسم که در زورخانه جوانمردان (شهدای کن تهران) برگزار گردید، سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی، احدی مدیرکل دفتر فرهنگی، دکتر مهرعلی باران چشمه رییس فدراسیون و دیگر مسوولین فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی، روسای فدراسیون‌ها و جمعی از مدیران کل ستادی در این مراسم حضور داشتند.

سخنرانی دکتر دنیامالی وزیر محترم ورزش و جوانان و دکتر باران چشمه رییس فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی، هنرنمایی مرشدان علی ناری و مجید خلیلی همراه با اجرای زیبای تیم جوانمردان ایران زمین، طنین آوای دل انگیز مرشد عباس شیرخدا، مدیحه سرایی توسط ذاکر اهل بیت (ع) و قرائت میثاق‌نامه جامعه ورزش و جوانان توسط امیر مهدی زاده کاپیتان تیم ملی کاراته از ویژه برنامه های این مراسم بود.

رییس فدراسیون زوخانه ای و پهلوانی در این گردهمایی گفت: ورزش زورخانه‌ای مروج فرهنگ پهلوانی است. این ورزش حال روحی آدم را خوب می‌کند.

وی افزود: شهید سید حسن نصرالله زورخانه را می شناخت. از ایشان مطالبی داریم که در خصوص این ورزش صحبتهایی را عنوان کرد و به این دلیل فدراسیون زورخانه ای میزبان این مراسم بزرگداشت شد .

امروز جامعه ورزش کشور از جبهه مقاومت حمایت می کنند و به شهداء اعلام می کنیم که راه شهدا را ادامه خواهیم داد و همواره در رکاب فرمانده معظم کل قوا خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران گفت: از اقتدار ایران همین را بگویم که پس از موشک باران اسراییل، همراه با رییس جمهور به قطر رفتیم و مذاکرات خوبی با مسئولان سایر کشورها داشتیم. ما جنگ طلب نیستیم اما اگر کشوری بخواهد به خاک ما تجاوز کند، پاسخ کوبنده ای به آنها می دهیم.

دنیامالی درباره فدراسیون زورخانه ای تصریح کرد: ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، ورزش بومی و تمدنی ما است و از دیرباز ریشه‌اش در ایران است.

در پایان احمد دنیامالی از مسئولان برگزای این مراسم، تمام روسای فدراسیون ها، مربیان و قهرمانان که در مراسم حضور داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>