اکران دوباره ” نذر بی بی ” در ایام فاطمیه

با فرا رسیدن ایام فاطمیه فیلم سینمایی “نذر بی بی” به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی دوباره اکران خواهد شد و بر پرده سینماها ، نقش خواهد بست.

محمد کریمی تهیه کننده ” نذر بی بی” در همین رابطه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : در نشست اخیر با متولیان امور سینمایی مجوز اکران دوباره این فیلم در سینماهای تهران و شهرستان‌ها با فرا رسیدن ایام فاطمیه که متعلق به خانم فاطمه زهراست ، گرفته شد.

کریمی که هم اکنون در تدارک ساخت فیلم بعدی است ، ادامه داد : چون فیلم کاملاً مذهبی است و در زمینه گسترش فرهنگ علوی گام برداشته ، قصد داریم در اکران مجدد به سراغ استان‌های زیارتی و مذهبی از جمله قم ، مشهد ، شیراز ، یزد برویم و مذاکرات را جهت آغاز اکران در ایام فاطمیه آغاز نماییم.

تهیه کننده ” نذر بی بی” با اشاره به اینکه این فیلم هم اکنون در فیلیمو و تلویزیون قابل مشاهده است ، اضافه کرد : با حمایت مسئولین امر قطعاً در آینده نیز به سراغ تولید آثار مذهبی و ملی خواهیم رفت چون نمی‌خواهیم این اتصال قطع شود.

در فیلم “نذر بی بی” جلیل فرجاد ، مهرداد ضیایی ، مهری سادات آل آقا ، حمید کریمی ، علی سیاه تیری ، عباس بابایی ، احمدرضا جعفری ، رحمان مقدم ، سلمان نقیب‌زاده ، ابوالفضل بیات و سعید کریمی به ایفای نقش پرداخته اند.

قبلی «

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>