بزرگداشت سردار سلیمانی در زورخانه حیدر کرار خوزستان

ورزشکاران استان خوزستان با حضور در زورخانه حیدر کرار اهواز یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش را گرامی داشتند.

باستانی کاران استان خوزستان با حضور در این زورخانه برای شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش سوگواری کردند، ورزشکاران و پهلوانان زورخانه‌ای استان خوزستان در این مراسم ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه و جنایتکارانه آمریکا در ترور این شهدا تاکید کردند که شهادت هنر مردان خداست و دلاور مردان ایران از دشمنان و تهدیدهای آن‌ها باکی به خود راه نخواهند داد.

در این مراسم پهلوانان و ورزشکاران خوزستان با ضرب زورخانه به میدان رفتند و با حرکات ورزشی خود، یاد و خاطره رشادت‌ها و جانفشانی‌های حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را گرامی داشتند.

خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان هیات‌های ورزشی، مربیان، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان و نام‌آوران ورزش باستانی استان، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مختلف مردم اهواز در این آئین باشکوه ورزشی حضور داشتند.

سخنرانی در وصف رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و تبیین اهداف مجاهدانه این سردار رشید اسلام و مداحی برای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نوحه خوانی از دیگر بخشهای این مراسم بود.

برخی از هیات های ورزشی استان خوزستان نیز در چند روز گذشته به احترام شهادت سردار سپهبد سلیمانی تمامی فعالیت های خود را تعطیل کرده‌اند. همچنین ورزشگاه ها و مکان های ورزشی استان نیز سیاه پوش شده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهبه مقاومت حشد الشعبی پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>