ورزش باستانی می خواهد و آمده است که جهان را دگرگون کند

وقتی کنار هم هستیم، همه چیز آباد و زیبا می‌شود. همه چیز تازه می شود، در پس یک خواستن راستین برای فعلیت بخشیدن.
وقتی کنار هم هستیم، تلاش می کنیم هم عقیده شویم ، وقتی در کنار هم هستیم، می آموزیم که برای ساختن باید درکنار هم باشیم چون تنهایی کاری از پیش نمی برد .
وقتی کنار هم هستیم، دوشادوش یکدیگر سختیها نمی توانند سدی شود برای آباد کردن و این می شود سرآغاز ساختن.
این موضوع در همه چیز صدق می کند آبادانی درهمه چیز اتفاق می افتد حتی در ورزش . کمی ریزتر که شویم و متعصبانه به پیش برویم حتی برای ورزشی چون ورزش باستانی .
ورزشی که بارها از قدمت آن گفته ایم و از مهجوریت و مظلومیتش .
ورزشی که حتی در میان سایر رشته های ورزشی اندک ترین سهم را در تخصیص بودجه و اندک ترین جا را در رسانه ی ملی دارد !
ورزشی که با وجود تمام بی توجهی ها ، بازهم هرجا که در حوزه ورزش کم می آوریم دست به دامنش می شویم و این بیشتر، دل عاشقان این ورزش را به درد می آورد و با دلی غمگین باز می گویم خدا را شکر که هستیم و امروز می توانیم گره گشا شویم .
باور کنید ورزش زورخانه ای ، ورزشی اخلاق مدار و فرهنگی است که می تواند جامعه ای را با اثر گذاری هنرمندانه و عارفانه اش متحول کند .
و برای رسیدن به این مهم تنها یک تغییر، در نگرشها می خواهد که بپذیریم. حتی در ورزش حرفه ای دنیا خیلی چیزها فراتر از قوانین پولی و مسائل مادی است چرا که در همه جای دنیا به جایی می رسند که می خواهند اخلاق و ارزش مداری را از نزدیک حس و لمس کنند و این چیزی است که ما داریم و بدان افتخار می کنیم
پس بیایید این باور را که ورزش زورخانه ای نگاهی ارزشی به تمامی زوایای زندگی بشری دارد، را تسری دهید و به همه بگوییم این ورزش می خواهد و آمده است که جهان را دگرگون کند و هریک از ما به عنوان یکی از اعضای این خانواده ورزش زورخانه ای وظیفه ای سنگین داریم و باید وجودمان و نفس کشیدن مان، و راه رفتن مان، و نگاه کردن مان، و لبخند زدن مان، نماد ارزشی ورزش باستانی باشد و هرکداممان سخنگوی این ورزش . چه لطیف است حس آغازی دوباره، و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن، و چه اندازه شیرین است امروز، روز میلاد، روز تو روز، دوباره ورزش ملی و مذهبی کشورمان که با یک خواستن به بالفعل می رسد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>