رییس تربیت بدنی نیروی دریایی سپاه با رییس فدراسیون پهلوانی دیدار کرد

سرهنگ محمودی (رییس تربیت بدنی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) با  جوهری (رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ) دیدار کرد.

در این  دیدار پیرامون توسعه هر چه بهتر ورزش ملی کشورمان در نیروی دریایی سپاه تبادل نظر شد.

بر همین اساس جوهری در ارتباط با همه گیر نمودن ورزش باستانی میان نیروهای مسلح به ویژه مرزداران آب های کشور عنوان نمود؛ این ورزش موجب تقویت قوای جسمانی و ارتقاء معنویت در بین ورزشکاران و علاقمندان آن می گردد.

جوهری تاکید کرد: فرا گیر نمودن این ورزش احترام و اهتمام به سنت های دیرینه ی ایرانی اسلامی و فرهنگ غنی  پهلوانی کشور می باشد.

بر همین اساس سرهنگ محمودی اعلام کرد: توسعه ورزش در نیروی دریایی سپاه برای تندرستی و بالا بردن قوای جسمانی نیروهای تحت امر، به ویژه پرداختن به رشته های بومی همچون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی برای ما اهمیت بسیار بالایی داشته است و برای راه اندازی این رشته اصیل ایرانی که ریشه در فرهنگ ما دارد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ محمودی از آمادگی تربیت بدنی نیروی دریایی سپاه در جهت اختیار گذاشتن امکانات و نیروهای انسانی جهت میزبانی و برگزاری رویدادهای مختلف ورزش زورخانه ای در سطح ملی و بین المللی، برگزاری دوره های آموزش مربی، داور و مرشد در نیروی دریایی سپاه، برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزش زورخانه ای، راه اندازی تیم های ساحلی ورزش زورخانه ای و … خبر داد.

گفتنی است در پایان این نشست به رسم زورخانه توسط جوهری (رییس فدراسیون) نشان فرهنگ پهلوانی به رییس تربیت بدنی نیروی دریایی سپاه اهدا گردید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>