اراک قهرمان دور اول مسابقات لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای

دور اول مسابقات لیگ برتر ورزش های پهلوانی و زورخانه‌ای گروه اول کشور با قهرمانی تیم محلات اراک به پایان رسید و تیم های آزادگان سقز و باسمنج آذربایجان‌شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند.

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر مسابقات لیگ ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای کشور روز جمعه ۱۸ بهمن ماه با حضور تیم های باسمنج آذربایجان‌شرقی و محلات اراک به میزبانی تیم آزادگان سقز به مدت یک روز در سالن ورزشی آزادگان این شهرستان برگزار شد.

در پایان هفته اول این مسابقات تیم محلات اراک با ۳۸۱ امتیاز اول شد و تیم‌های آزادگان سقز با  کسب ۳۷۱ امتیاز و تیم باسمنج آذربایجان‌شرقی با ۳۰۷ امتیاز رتبه دوم و سوم را تصاحب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ برتر ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در سقز اظهار داشت: اولین دور از مسابقات لیگ برتر پهلوانی و زورخانه‌ای کشور به میزبانی شهرستان سقز برگزار شد و سقز به عنوان نماینده کردستان با تیم‌های باسمنج آذربایجان شرقی و محلات مرکزی به رقابت پرداخت.

فرزاد خاکی با بیان اینکه سقز و کردستان در ورزش های زورخانه ای و پهلوانی همیشه صاحب نام و در رتبه های برتر کشوری بوده است، افزود: قهرمان های زیادی در سطح کشور داریم و ورزش زورخانه ای در سقز یکی از ورزش های پرطرفدار است.

رییس اداره ورزش و جوانان سقز اضافه کرد: شهرستان سقز ظرفیت و پتانسیل بالای در ورزش های پهلوانی دارد و با برنامه ریزی های انجام شده برای قهرمانی در لیگ برتر کشور تلاش می کنیم.
 
در این مسابقات هفت تیم در ۲ گروه به صورت رفت و برگشت به رقابت می پردازند و دو تیم از هر گروه به مرحله پایانی صعود خواهد کرد و قهرمان در بازی پایانی مشخص خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>