محبوب : عاشق ورزش زورخانه ای هستم

عباس محبوب در گفتگوی اختصاصی با رخصت پهلوان آنلاین در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) گفت : عاشق ورزش زورخانه ای هستم به همین خاطر از متولیان آن می خواهم شرایط بهتری را برای حضور جوانان فراهم کنند.
این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون اظهار داشت : از کوچکترین فرصت بدست آمده جهت حضور در جمع اهالی زورخانه استفاده می کنم چون در این فضا روح و جسمم صیقل پیدا می کند .
محبوب که در جمع زورخانه ای ها هم بسیار محبوب است، ادامه داد: برای شکوفایی مجدد ورزش پهلوانی تلاش بسیاری شده است که به نظر من باید این تلاشها بیشتر شود چون این ورزش باید دربین خانواده ها رونق بیشتری پیدا کند .
وی آنگاه افزود : اجازه ورود خانواده ها به زورخانه ها باعث خواهد شد تا این ورزش بیشتر دیده شود و جوانان به حضور در گود علاقه بیشتری از خود نشان دهند.
عباس محبوب که همراه اعضای نشریه رخصت پهلوان در تهران و شهرستانها در زورخانه حضور پیدا کرده است، گفت : رخصتی ها هم در جهت جذب جوانان تلاش بسیاری انجام داده اند ، که جای تقدیر دارد.
وی در پایان ضمن تشکر از نشریه رخصت پهلوان به جهت حمایت از این ورزش گفت : امیدوارم شاهد شکوفایی مجدد ورزش پهلوانی باشیم .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>