رسالت خطیر رخصتی ها

نشریه رخصت پهلوان بعنوان اولین نشریه تخصصی ورزش باستانی و کشتی پهلوانی که از سال ۱۳۷۶ بدست توانمند بزرگ مرد ورزش و مطبوعات زنده یاد نصرالله کریمی آغاز بکار کرد ، رسالت خود می دانست که در هیاهوی سایر ورزش ها و در حالی که کوچکترین اهمیت و تریبونی برای کهن ترین ورزش ایران از سوی اصحاب رسانه وجود نداشت ، گام در میدان خطیر مطبوعات بگذارد .
اکنون و در آستانه نهصدمین شماره رخصت پهلوان دست تمام کسانی را که در این مدت و با تمام وجود یاری گردان ما بودند، به گرمی می فشاریم .
با وجود مشکلات فراوان و بی مهری هایی که گاه از جانب خودی و غیر خودی براین جریده وارد می شد ، محکم و استوار ایستاده ایم و تا آخرین نفس برای اعتلای ورزش باستانی و رسیدن صدای ورزشکاران و دوستداران این رشته به گوش مسئولین و دلسوزین ورزش از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .
در همین راستا یکی از برنامه هایی که در اولویت کاری رخصتی ها قرار گرفته، سفرهای استانی و بازدید از زورخانه های شهرستانهای پهلوان خیز کشورمان است .
در این سفرها که سعی شده به همراه هنرمندان سینما و جمعی از ورزشکاران و مرشدان خوش نام پایتخت و اعضا هیات تحریریه رخصت پهلوان انجام پذیرد ، برآن هستیم که ضمن پوشش اخبار ورزش باستانی در شهرستانها از نزدیک با مردم خوب و شریف ایران هم صحبت شویم و درد دل های ورزشکاران و مرشدان این رشته را هم انعکاس دهیم .
دور جدید این سفرها از استان خراسان رضوی و شهرستان تربت حیدریه آغازشد و برای دومین گام میهمان استان قزوین و مردم میهمان نواز این شهرستان بودیم .
انجام ورزش باستانی مشترک میان ورزشکاران قزوین و تیم ورزشی رخصت پهلوان ، بازدید از زورخانه شهر قزوین، ره آورد سفر یک روزه ما به این استان بود .
بهرحال امیدواریم که با مساعدت سفره داران و دوستداران این رشته ملی مذهبی بتوانیم این بازدیدها و سفرهای استانی را ادامه داده و ازهرگوشه میهن عزیزمان مطلبی در صفحات رخصت پهلوان و پایگاه خبری این نشریه درج نماییم .
در آخر به باستانی کاران وعلاقمندان این رشته این نوید را می دهیم که در آینده نزدیک و به فضل و کرم مولایمان علی( ع) به دیگر استانهای پهلوان خیز نیز سری بزنیم و با پهلوانان و پیشکسوتان نیز دیداری تازه داشته باشیم .
دست مریزاد – اول و آخر مردان عالم ختم بخیر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>