ساخت ۲۵ تا ۴۰ زورخانه جدید در کشور

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی گفت : سالانه بصورت میانگین بین ۲۵ تا ۴۰ زورخانه جدید در کشور ساخته می‌شود.
مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی آموزش را یکی از اولویت‌های اصلی فدراسیون ورزش زورخانه‌ای دانست و گفت : بیشتر تاکیدی که برای آموزش این رشته داریم، در بخش دانش آموزی، دانشجویی و کارگری است.
او گفت : باتوجه به اینکه این سه حوزه دارای رویداد‌ها و المپیاد‌های بین المللی هستند، تعاملاتی را فدراسیون‌های آن‌ها آغاز کرده ایم تا برای توسعه بیشتر ورزش‌های زورخانه‌ای و جادادن آن در رقابت‌های بین المللی که دارند، تلاش کنیم.
او با بیان اینکه ورزش‌های زورخانه‌ای تاکنون به ۸۶ کشور دنیا معرفی شده و در ۳۰ کشور جا افتاده، گفت: برای اینکه بتوانیم این ورزش را در همه این کشور‌ها آموزش دهیم و نهادینه کنیم، به فرصت و زمان بیشتری نیاز داریم.
این مسئول گفت: گسترش ورزش‌های زورخانه‌ای در کشور‌های دیگر، باعث معرفی فرهنگ و آداب و رسوم غنی مردم ایران نیز خواهد شد.
او به بیان وضعیت زیرساخت ورزش‌های زورخانه‌ای در کشور پرداخت و گفت: درحال حاضر نزدیک به هزار زورخانه در سطح کشور داریم که هرچند رقم خوبی است، اما هنوز بسیاری از شهرهایمان فاقد زیرساخت این رشته هستند.
رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی بابیان اینکه سالانه بصورت میانگین بین ۲۵ تا ۴۰ زورخانه جدید به تعداد زورخانه‌های کشور اضافه می‌شود، گفت: خراسان رضوی، شیراز، آذربایجان غربی، کرمانشاه، یزد و کرمان از جمله استان‌هایی هستند که پروژه‌های زورخانه‌ای را در آن‌ها درحال احداث داریم.
او افزود: در کنار ساخت زورخانه‌هایی که داخل شهر‌ها داریم، رایزنی‌هایی را نیز با کارخانجات بزرگ کشور شروع کرده‌ایم تا در مجموعه آن‌ها نیز زورخانه‌هایی راه اندازی شود .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>