سرمربی طلایی پوشان اصفهانی : ورزش باستانی هنوز زنده است

سرمربی طلایی پوشان اصفهانی حضور در فضای معنوی زورخانه را افتخاری بزرگ برای خود توصیف کرد .
امیر قلعه نوعی که این روزها با تیم اصفهانی مدعی قهرمانی است و تیم ها یکی پس دیگری با نتایج مطلوب پشت سر می گذارد در جمع اهالی زورخانه در مجتمع فرهنگی ورزشی بیت العباس (ع) به مدیریت جهانگیر آقاپور اظهار داشت : خوشحالم که در زورخانه و در میان ورزشکاران این رشته حضور دارم.
وی ضمن شکر گزاری از خداوند متعال تصریح کرد : حضور در چنین فضایی را مغتنم شمرده و خدای را سپاس می گویم که فرصت داده تا در این فضا ی معنوی که دائما ذکر مولا در آن گفته می شود ،حضور داشته باشم .
سرمربی تیم سپاهان افزود : زورخانه مسجد دوم ماست و باید با جان و دل برای آن وقت بگذاریم و زمینه رونق بخشی ، حفظ و احیای آنرا مهیا کنیم .

زورخانه بیت العباس


وی گفت: فضای حاکم در زورخانه انسان را به آرامش می رساند لذا جملگی امیدوارم این مراسم را در بین الحرمین با حضور باستانی کاران انجام دهیم و صدای ضرب و زنگ را در جوار حرم آقا امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) به صدا در آوریم .
امیر قلعه نوعی تصریح کرد : من بارها و بارها درجمع های چندهزارنفری سخنرانی کرده ام ، اما امروز صحبت کردن دراین جمع و فضای معنوی برایم بسیار سخت است .
او ادامه داد : امروز زورخانه مملو از جمعیت است و باستانی کاران بسیاری آمده اند تا از این فضای معنوی بهره بگیرند و در این شرایط و برای شما عزیزان سخن گفتن بسیار سخت است .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>