گروسی : قدرشناسی یک اصل مهم در زندگی است

مهداد گروسی حامی هنرمندان پیشکسوت در آستانه سال ۱۳۹۹ گفت: تجلیل از بزرگان، خادمان و پیشکسوتان ورزش و هنر کشور موجب گسترش فرهنگ قدر شناسی خواهد شد.
گروسی در گفت و گو با خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین اظهار کرد: تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان ورزش و هنر کشور موجب گسترش فرهنگ قدرشناسی و تکریم انسان‌های شرافتمند و بزرگ اندیش خواهد شد.
وی گفت: هنرمندان و پیشکسوتان فخر این سرزمین هستند، به همین منظور و برای قدردانی از زحمات بزرگ‌مردان تاریخ عرصه هنر و ورزش کشور بالاخص کلان‌شهر تهران تلاش خود را می کنم.
او اضافه کرد: قدردانی از مشاهیری که برای اعتلای علم و فرهنگ این سرزمین زحمت فراوانی
کشیده اند، از وظایف جامعه و مسوولان است.

مهداد گروسی و ایمان جعفری


خیر و حامی عرصه ی هنر و ورزش که حضور هنرمندان را در گالری آرمانی با اهداء لوح تقدیر، شال کسوت، و بسته های فرهنگی تجلیل و تکریم می نماید ادامه می دهد : آنچه اهمیت دارد پیشکسوتان این عرصه است که به دلیل کهولت سن، امکان حضور در عرصه های تخصصی خود را ندارند لذا بیشتر باید مورد توجه قراربگیرند .
وی گفت : آنها باید بداننددر پیری هم مورد تکریم جامعه هستند. مهدادگروسی تاکید کرد: قدرشناسی یک اصل مهم در زندگی است، همه پیشکسوتان از افتخارات مردم کشور به شمار می آیند و باید از فرصت حضور آنها نهایت استفاده را کرد.
او افزود : امیدواریم، آیندگان ما مشی تکریم از پیشکسوت را در حوزه هنر ،قلم و ورزش ملی کشورمان را دنبال کنند و بدانند حرمت گذاری به گذشتگان ،باعث زنده نگاه داشته شدن افتخارات ایران زمین می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>