تجلیل از ورزشکاران پیشکسوت در مشهد الرضا (ع)

سعید معماری مدیریت آفاق سیر حمایت خود را از هنرمندان و ورزشکاران اعزامی به مشهد الرضا اعلام نمود .
در نشست مشترک مدیر مسئول نشریه رخصت پهلوان و سعید معماری مدیریت شرکت هواپیمایی آفاق سیر تفاهم نامه همکاری میان تنها نشریه ورزش پهلوانی و آفاق سیر به امضاء رسید.
سعید معماری در این نشست مشترک علاقمندی خود را به هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت اعلام نمود و این اقدام رخصتی ها را مورد تحسین قرار داد.
وی اظهار داشت: اعزام ۴۰ ورزشکار و هنرمند به مشهد الرضا در سالروز ولادت امام هشتم شیعیان قابل تقدیر است به همین خاطر ما نیز جهت حضور در این اقدام فرهنگی اعلام آمادگی خواهیم کرد.
مدیریت آفاق سیر گفت : هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت نگین انگشتری هستند و حمایت از آنان وظیفه کسانی است که طلایه داران هنر و ورزش هستند.
معماری در ادامه با بیان اینکه پهلوان زنده را عشق است ، اظهار داشت : باید از هنرمندان و ورزشکاران در زمان حیات تجلیل و قدردانی کرد و من این حرکت رخصت پهلوان را ارج می نهم و امیدوارم در اولین همکاری که در مرداد ماه ۹۹ اتفاق خواهد افتاد ، منشاءخدمات خیر باشیم.
مدیر مسئول رخصت پهلوان نیز در این نشست ضمن تشکر از همکاری شرکت آفاق سیر گفت : حضور در کارهای عام المنفعه به انسان آرامش می دهد و خوشحالیم که مدیریت آفاق سیر به درخواست ما پاسخ مثبت داد.
کریمی اظهار داشت : معماری هرچه داشت در طبق اخلاص گذاشت و حمایت خود از هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت را اعلام نمود.
سعید کریمی سردبیر نشریه رخصت پهلوان هم در این نشست اظهار داشت: تجلیل از هنرمندان پیشکسوت هم در مشهد یکی از برنامه های اصلی نشریه رخصت پهلوان است که امید می رود با حمایت آفاق سیر ، از ورزشکاران نیز در بارگاه ملکوتی امام رضا تجلیل کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>