رخصتی ها با رعایت پروتکل های بهداشتی عازم مشهد می شوند

در آستانه ولادت علی ابن موسی الرضا (ع) کاروان رخصتی ها عازم مشهد مقدس خواهند شد.
سعید کریمی سردبیر نشریه رخصت پهلوان ضمن تایید خبرفوق اظهار داشت : این کاروان ۲۰ نفره متشکل از هنرمندان پیشکسوت ، کهنه سواران ورزش باستانی و تنی چند از اهالی قلم است که روز ۱۲ تیرماه ۹۹ عازم مشهد مقدس خواهند شد .
وی آنگاه گفت : گستردگی ویروس کرونا با عث شد که کاروان ۳۰ نفره ما به ۲۰ کاهش پیدا کند و تعدادی دیگر هم در مشهد به جمع ما ملحق شوند .

سعید کریمی که خود نیز از باستانی کاران محسوب می شود و در مشهد نیز به همراه دیگر باستانی کاران به داخل گود خواهد رفت ادامه داد : در این سفر از وجود ورزشکارانی چون رحمت گل پرور، سید علی اکبر حیدری ، مسعود نهال ، حسین جهانگیری ، حمید حیدری ، محمود طاهریان، ابراهیم محبوب و هنرمندان محبوب کشور همچون آتش تقی پور ، عنایت بخشی ، اکبر سنگی مهدی فقیه، علی امجد ، عباس محبوب، غلامرضا اصانلو و … استفاده خواهیم کرد .
وی آنگاه اظهار داشت : دراین سفر معنوی به زورخانه های استان خراسان رضوی بویژه مشهد مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی هم سری خواهیم زد .
او گفت : ایستگاه اول حضور در زورخانه چمران و بعد از آن هم در زورخانه های پاسارگارد و پهلوان رستم با پیشکسوتان ورزش دیدار خواهیم کرد .
سردبیر رخصت پهلوان با اشاره به اینکه تا قبل از محرم به استان مرکزی سفر خواهیم کرد افزود : علت اصلی این سفرها احیای دوباره یکی از سنت های این ورزش و آشنایی بیشتر هنرمندان با ورزش ملی و مذهبی ماست .
وی گفت : می خواهیم ضمن آشنایی هنرمندان کشور با ورزش باستانی ، تهیه کنندگان را وادار به ساخت فیلم هایی با مضمون پهلوانی نماییم.
سعید کریمی در پایان گفت : کاروان اعزامی رخصت پهلوان تا ۱۶ تیرماه ۹۹ در مشهد حضور دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>