ورزشکار و غیر ورزشکار درچنگال ویروسی به نام کرونا

ویروس کرونا نشان داده ، جوان و پیر، ورزشکار و غیر ورزشکار و دانشمند و غیردانشمند نمی‌شناسد و هیچ مصونیتی برای هیچ یک از افراد جامعه مطرح نیست با این حال هنوز برخی شایعه پردازان اصرار دارند که ورزشکاران به کرونا مبتلا نمی‌شوند که این شایعه به وسیله متخصصان قویا تکذیب می‌شود.

از مهم ترین نکاتی که درخصوص شیوع کرونا زیاد برجسته شد این بود که جوانان، به ویژه آنهایی که ورزش
می کنند و مراقب سلامتی جسمشان هستند نباید نگران باشند چون این ویروس بیشتر افراد مسن را درگیر
می کند.

جدیدترین چهره‌ای که هم جوان است و هم ورزش کرده، اما به کرونا مبتلا شده، محمد پروین، پسر علی پروین است. بعد از انتشار این خبر بود که علی پروین در فضای مجازی گفت که پسرش در بیمارستان بستری است و خوشبختانه حالش خوب است. محمد پروین هم از بیمارستان مرخص شده و حالا باید دوران قرنطینه‌اش را سپری کند.
در روزهای اخیر ورزشکاران دیگری دررشته های مختلف به ویروس کرونا مبتلا شدند تا شایعه عدم ابتلای ورزشکاران به کرونا به طور شهودی و عینی تکذیب شود. با مسجل شدن ابتلای این افراد ۲ نکته ای که از همان ابتدا سعی در تکذیبش داشتند در هم شکست: اول اینکه هم جوانان مبتلا به چنین ویروسی می شوند و دوم اینکه ارتباطی به ورزشکاربودن و نبودن ندارد!

مجید عبدالحسینی، ملی پوش سابق کاراته ایران و دارنده مدال طلای آسیا که سابقه سرمربی گری تیم ملی را هم در کارنامه داشت و مهدی عموزاده، اولین طلایی کاراته کشورمان در رقابت های جهانی از دیگر ورزشکاران مطرحی بودند که در همان ابتدا مبتلا به کرونا شدند.
چیزی از انتشار این خبر نگذشته بود که ابتلای احسان حدادی، مدال آور ایران در بازی های المپیک و یکی از سرشناس ترین چهره های ورزش ایران، فضای رسانه ای را شوک زده کرد. او که هشتم فروردین ماه خبر ابتلایش به این ویروس در رسانه ها اعلام شد، پس از حدود ۱۱ روز مبارزه با کرونا از بهبودی حالش خبر داد و تاکید کرد که این ویروس شوخی بردار نیست.
ضمن اینکه در این بین خبر تلخی هم منتشر شد که مربوط به درگذشت مسعود پژو بعد از ابتلا به ویروس کرونا بود؛ پژو که سال ها عضو تیم ملی تیروکمان ایران بود، به بیماری کرونا مبتلا شد و در جنگ نابرابر با این ویروس منحوس سرانجام تسلیم شد و دار فانی را وداع گفت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>