باستانی کاران به عیادت بازیگر قدیمی سینما رفتند

رحمان مقدم بازیگر قدیمی و سالخورده سینما و تلویزیون همزمان با ورود ویروسی به نام کرونا به کشورمان دچار عارضه مغزی شده است و هم اکنون در منزل شخصی خود و دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد.
او که رابطه تنگاتنگی با اهالی زورخانه دارد و هر از گاهی در جمع آنان حضور پیدا می‌کند در جمع خانواده این ورزش که به عیادتش رفته بودند گفت: خیلی دلم برای ورزش زورخانه ای و مردان نیک نامش تنگ شده است.
رحمان مقدم که دیگر آن توانایی گذشته را ندارد و به سختی از جا برمی خیزد به خبرنگار پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین گفت : در طول این مدت بیشتر از هنرمندان و همکاران خودم، اهالی ورزش زورخانه‌ای مرا شرمنده کرد ه‌اند و جویای احوالم شده‌اند.
بازیگر تله فیلم بارانداز به تهیه کنندگی محمد کریمی اظهار داشت : جامعه ورزش، مردانگی را معنا کردند و به من امید واری دادند و هر روز احوالپرس من هستند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

رحمان مقدم ضمن تشکر ویژه از برادران کریمی ،”نشریه رخصت پهلوان” گفت : از اهالی ورزش زورخانه‌ای به ویژه خیر و حامی ورزش جناب آقای حاج مهدی بنویدی که همیشه به من و دیگر هنرمندان لطف داشته‌اند و آنان را حمایت ویژه کرده‌اند ،سپاس فراوان دارم.

این بازیگر سالخورده ادامه داد: امثال بنویدی ها در جامعه نادر هستند و من به شخصه از آنان سپاسگزارم و از خداوند سلامتی این اقشار را آرزومندم .

محمد کریمی صاحب امتیاز رخصت پهلوان آنلاین در حاشیه این دیدار گفت: قبل از اینکه زود، دیر شود از یکدیگر دلجویی کنیم و از احوالات همدیگر باخبرشویم .
مدیرمسئول رخصت پهلوان اظهار داشت : بازیگران قدیمی فقط تشنه محبت هستند و به نظرم با یک تلفن می توانیم از آنان دلجویی کنیم ، چون این قشر توقع زیادی ندارند.
سید رضا حسینی رئیس هیئت پهلوانی اسلامشهر نیز ضمن آرزوی بهبودی برای هنرمندان بیمار گفت : هنرمندان الگوی جامعه هستند و وظیفه یکایک ما است که به سراغشان برویم و در حد توان مشکلات آنان را مرتفع کنیم.
باستانی کار کشورمان اظهار داشت : رحمان مقدم عضو اصلی ورزش زورخانه ای است چون در تمام لحظات در کنار این اهالی بوده و هست لذا امیدواریم هر چه زودتر بهبودی ایشان حاصل شود .


سعید کریمی سردبیر نشریه رخصت پهلوان و بازیگر سینما هم اظهار داشت : باید قبل از اینکه به یاد هم بنشینیم در کنار هم بنشینیم و خاطرات را مرور کنیم.
وی گفت : رحمان مقدم فقط متعلق به جامعه هنری نیست و این روزها در بین ورزشکاران چهره‌ای شناخته شده است .

این بازیگر که در فیلم بارانداز با ایشان هم بازی بوده است اظهار داشت : امیدوارم با بهبودی ایشان دوباره در یک کار دیگر در کنار هم قرار بگیریم.

در این روز حمید کریمی ، امیر معروفی ، علی خدابخش و جمعی از ورزشکاران حضور داشتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>