خادم اهل بیت (ع) : اربعین حسینی را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد

رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای اسلامشهر از برگزاری مراسم اربعین حسینی در زورخانه حیدر کرار خبرداد .
خادم الحسین سید رضا حسینی در همین رابطه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: در زورخانه حیدر کرار اسلامشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی به داخل گود خواهیم رفت و با حضور مداحان اهل بیت به سینه‌زنی خواهیم پرداخت.
وی با اشاره به اینکه در این روزها زورخانه ها سیاه‌پوش و باستانی کاران مشکی پوش هستند اظهار داشت : در روز اربعین سید و سالار شهیدان نیز مراسم ویژه‌ای را با رعایت کلیه دستورالعمل‌ها در حسینیه قمر بنی هاشم اسلامشهر برگزار خواهیم نمود .
سید رضا حسینی با تاکید بر اینکه این مراسم در فضای باز برگزار خواهد گردید به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : مراسم اربعین حسینی بعد از نماز مغرب و عشا با حضور ورزشکاران ، هنرمندان برگزار می گردد و در پایان نیز از عزاداران حسینی پذیرایی خواهد شد.
این ورزشکار خوشنام کشورمان گفت : پس از پایان این مراسم ، جهت حمایت از بیماران کرونایی و تنی چند از هنرمندان که در بستر بیماری هستند با حضور خادمان اهل بیت جهت ارسال سبدهای کالا برنامه ریزی ویژه ای انجام خواهد شد تا در این ایام به یاری آنان بشتابیم و مشکلی را از دوش آنان برداریم .
سیدرضا حسینی ادامه داد : جامعه ورزش زورخانه‌ای اسلامشهر با تمام توان در جهت حمایت از ورزشکاران و هنرمندان وارد میدان خواهد شد و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
این پیشکسوت ورزش گفت : امیدوارم هرچه سریعتر این بیماری ریشه کن شود و مردم به آرامش برسند و وضعیت اقتصادی همه بهبود پیدا کند .

وی در پایان از پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین به خاطر حضور در مراسم های مختلف و حمایت ویژه از هنرمندان پیشکسوت و تشکر کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>