شمس کلاهی: بازگشایی زورخانه ها به صلاح نیست

عطا شمس کلاهی پیشکسوت صاحب زنگ ورزش زورخانه‌ای مخالف بازگشایی مجدد زورخانه ها است و
می گوید : کرونا بسیار خطرناک است و روز به روز چهره اش تغییر پیدا می‌کند به همین خاطر بازگشایی زورخانه ها به صلاح نیست، چون امکان دارد گسترش این بیماری بیشتر شود.
این پیشکسوت صاحب زنگ ورزش زورخانه‌ای با تاکید بر این که از ورزش نباید غافل شد اظهار داشت: خودم به شخصه به خاطر مصون بودن از این بیماری به زورخانه نمی‌روم و به ورزشکاران هم توصیه می کنم فعلا به زورخانه نروید.
عطا شمس کلاهی در ادامه به خبرنگار ما گفت : مدیران زورخانه ها به گمان اینکه وضعیت رو به بهبود است زورخانه را یکی پس از دیگری باز می کنند که این امر شاید در آینده مخرب باشد و بیماران کرونایی را افزایش دهد.
این پیشکسوت ورزش گفت : با ورود کرونا بسیاری از مرشدین و ورزشکاران را از دست داده‌ایم و این زنگ خطری بزرگ است لذا باید با فاصله گرفتن از یکدیگر سلامتی را معنا کنیم .
عطا شمس کلاهی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : من تا پایان یافتن دوره این ویروس به زورخانه نمی‌روم و ورزش را در منزل پیگیری می‌کنم تا حافظ سلامتی خود و خانواده باشم.
پیشکسوت صاحب زنگ ورزش پهلوانی ضمن تشکر از سایت خبری رخصت پهلوان آنلاین گفت : امیدوارم با رعایت مسائل بهداشتی و زدن ماسک از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>