رضایی: تمام برنامه های کشتی گیران ناشنوا تحت الشعاع کرونا قرار گرفت

رییس انجمن کشتی ناشنوایان گفت: برای مطرح کردن کشتی ناشنوایان در آسیا و جهان، برنامه های زیادی داشتیم، اما کرونا سبب شد که از تمام برنامه های پیش بینی شده عقب بیفتیم.
علیرضا رضایی اظهار کرد: در سال گذشته برای حضور در مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان که قرار بود خرداد امسال برگزار شود، برنامه های زیادی برای آماده سازی تیم های آزاد و فرنگی پیش بینی کرده بودیم و حتی یک مرحله اردو نیز برگزار کردیم که متاسفانه با شیوع کرونا هیچ کدام از برنامه های پیش بینی شده عملیاتی نشد.
وی گفت: ۹ ماه است که اردوی کشتی گیران ناشنوا به خاطر کرونا تعطیل شده و تنها از طریق فضای مجازی با ارائه برنامه های بدنسازی سعی می کنیم که آمادگی ورزشکاران را حفظ کنیم. البته کشتی یک رشته برخوردی است و تا زمانی که اردویی برگزار نشود، وضعیت کشتی گیران از نظر آمادگی بدنی مشخص نمی شود.

رضایی افزود: متاسفانه کرونا تاثیر زیادی در اجرای برنامه های کشتی گیران ناشنوا داشت و ما همچنان منتظر بهتر شدن شرایط هستیم تا اردوهای خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کنیم. البته این که بخواهیم در حالت قرنطینه اردوهای خود را برگزار کنیم امکانپذیر نیست و برای کشتی گیران ناشنوا دردسرساز است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>