تختی دیگر درراه است

مرتضی شایسته ضمن اعلام آمادگی برای ادامه تولید «جهان پهلوان تختی» از ادامه دار نبودن سینمای علی حاتمی گفت.
 مرتضی شایسته تهیه کننده سینما درباره نیمه تمام ماندن تولید «جهان پهلوان تختی» به علت فوت علی حاتمی و قوی بودن فیلمنامه این اثر، گفت: فیلمنامه «جهان پهلوان تختی» که علی حاتمی نوشته بود به شدت فیلمنامه قوی و خوبی است. فصل تولد و نوجوانی آن را ساخت که حدود ۳۵ دقیقه آماده نمایش داریم پس از فوتش برای تولید مابقی کار با بهروز افخمی صحبت کردیم که به نتیجه نرسید.

وی افزود: البته یک فیلم تختی توسط سعید ملکان ساخته شد که باید از آن‌ها یاد کنیم که کار خوبی انجام دادند، اما فیلمنامه مرحوم حاتمی چیز دیگری است.

این تهیه کننده با اشاره به آمادگی چند ساله برای ادامه ساخت این فیلم، بیان کرد: فیلمنامه «جهان پهلوان تختی» و افرادی، چون مجید میرفخرایی، علیرضا زرین دست، تورج منصوری و… وجود دارند و تقریبا همه کار‌ها آماده تولید است، اما علی رغم سعی و کوششی که کردیم تا کنون موفق به ادامه ساخت نشدیم. این را بگویم که ما آمادگی کامل جهت ادامه کار داریم و دست از تلاش برنمی داریم.

او اظهار کرد: غلامرضا تختی در فیلمنامه علی حاتمی به عنوان اسطوره و قهرمان ملی و همیشگی مطرح است و مرحوم حاتمی همیشه تاکید داشت که باید به عنوان اسطوره برای مردم ایران مطرح شود، چون معتقد بود اگر بدین شکل پیش نرویم مردم فیلم را نمی‌بینند.

شایسته در پایان عنوان کرد: علی حاتمی با رفتنش آن سینما را ناتمام گذاشت و رفت و سینمای حاتمی با رفتن او ادامه پیدا نکرد، اما فقط فیلم و سریال هایش وجود دارد و مردم می‌توانند ببینند، اما آن چیزی که مخاطب عام از آن سینما دنبالش می‌گردد تا کنون پیدا نشده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>