حمید کریمی بازیگر سینما و تلویزیون : با فیلم پهلوان هرگز نمی میرد دوباره اوج می گیرم

حمید کریمی بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه فعالیت های تصویری نباید متوقف شود ،به خبرنگار هنرمند گفت :چون این روزها عموم ملت ایران برای کاهش و نابودی بیماری کرونا ،قرنطینه خانگی را انتخاب کرده‌اند باید با رعایت پروتکل های بهداشتی ،تولیدات را افزایش دهیم تا مردم کارهای جدید و سرگرم کننده را در این دوران نظاره گر باشند .
بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد اظهار داشت: اگر وضعیت به همین منوال پیش برود و جملگی مردم پروتکل ها و فاصله های اجتماعی را رعایت کنند قطعاً و با ورود واکسن کرونا به آرامش خواهیم رسید. بازیگر فیلم رقص دلفین‌ها ادامه داد : من نیز هشت ماه در قرنطینه خانگی بودم تا اینکه به دعوت دعوت عارفی برای بازی در فیلم های عروس آسمان و سفر ناخواسته پاسخ مثبت دادم .
حمید کریمی که در عرصه مطبوعات هم فعالیت دارد گفت: در فیلم رقص دلفین ها به کارگردانی علیرضا امینی هم حضور پیدا کردم که به صورت مجازی در جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد که امیدوارم با استقبال در موقع اکران روبرو شود وی ضمن تشکر از مدافعین سلامت و آرزوی بهبودی برای بیماران کرونایی گفت: نقشم در پهلوان هرگز نمیمیرد را خیلی دوست دارم و فکر می‌کنم این فیلم سکوی پرتاب بسیاری از بازیگران حاضر در این پروژه باشد. به نظرم با پهلوان هرگز نمی میرد دوباره اوج می گیرم.
کریمی در پایان ادامه داد: برای بازی در یک سریال نمایش خانگی و یک تله فیلم هم دعوت شده‌ام که در آینده به آن اشاره خواهم کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>