سعید کریمی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون: کرونا را شکست می دهیم

به گزارش استاک ،سعید کریمی مجری و بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون با آغاز محدودیت های جدید کرونایی گفت : با رعایت این محدودیت ها و دستورالعمل های جدید ضمن رعایت حال مدافعان سلامت ، نقش یکایک ما در کاهش مبتلایان موثر خواهد بود .
بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد با بیان اینکه روزهای سختی را پشت سر می گذاریم، اظهار داشت : با اتحاد و همدلی و رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی کرونا را شکست خواهیم داد و روزهای خوبی را دوباره آغاز خواهیم کرد.
سعید کریمی در ادامه گفت: به شخصه و با شیوع این بیماری پس از پایان فیلمبرداری عروس آسمان، خانه نشینی را در دستور کار قرار دادم و تا پایان محدودیت ها به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون ادامه نخواهم داد چون به دنبال تضمین سلامت خود و اهالی خانواده هستم .
این هنرمند ورزشکار افزود: از ۹ ماه پیش هم فعالیت ورزشی را به جهت حضور این میهمان ناخوانده متوقف کرده‌ام و فعلاً در منزل ورزش می‌کنم و از حضور در کارهای دسته جمعی و ورزشی پرهیز می نمایم.
سعید کریمی در پایان گفت: برای یک سریال و دو تله دعوت شده‌ام که به خاطر شیوع این بیماری و خستگی مدافعان سلامت، مقابل دوربین قرار نخواهم گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>