کریمی : فیلم پهلوان هرگز نمی میرد را به دوستداران تختی تقدیم می کنم

محمد کریمی تهیه کننده پهلوان هرگز نمی میرد از ارائه طرحی با موضوع ورزشی به شبکه امید خبر داد؛‌

محمد کریمی که این روزها فیلم پهلوان هرگز نمی میرد  را آماده نمایش دارد، به خبرنگاررخصت پهلوان آنلاین گفت: با توجه به اینکه در آستانه سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی هستیم مذاکراتی را با شبکه نمایش خانگی هنر اول انجام داده ایم تا این فیلم را در روز ۱۷ دیماه به صورت فیزیکی و مجازی توزیع نمائیم و این فیلم هدیه را به دوستداران جهان پهلوان تختی کنیم .

تهیه‌کننده این فیلم اظهار داشت: مذاکرات نهایی هم برای پخش فیلم پهلوان هرگز نمی‌میرد با شبکه امید انجام شده است و از قرار معلوم همزمان با سالگرد تختی این فیلم از همین شبکه پخش خواهد شد .

صاحب امتیاز و مدیر مسئول رخصت پهلوان در ادامه اظهار داشت: با چند فیلمنامه‌نویس جهت کار جدید وارد مذاکره شده‌ام  که فکر می‌کنم همانند کار قبلی با فرهاد طب نوری فعالیت جدیدم را آغاز نمایم.

 وی گفت: درصدد هستم یک طرح ۱۳ قسمتی در زمینه ورزش پهلوانی را به شبکه امید ارائه نمایم که در صورت تصویب جلوی دوربین خواهد رفت.

محمد کریمی با اشاره به اینکه در این روزهای کرونایی فیلم های کمدی با استقبال خوبی روبرو می شود تصمیم گرفتیم کار بعدی را در ژانرکمدی جلوی دوربین ببریم.

تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد با تاکید بر اینکه از مسیر اصلی که همان ساخت فیلم هایی با موضوع پهاوانی است ، دور نخواهم شد اظهار داشت : کار جدید ما با نام باشگاه زن ذلیلان مجوزدریافت نموده است و بزودی با کامل شدن لیست عوامل در یکی از استانهای قزوین یا یزد کار ساخت آن آغاز خواهد شد .

کارگردان این فیلم  در پایان گفت: طرحی هم به معاونت آموزش شهرداری ارائه شده است که در صورت موافقت و با کاهش ویروس کرونا هر دو اثر به طور همزمان کلید خواهد خورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>