فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای در پردیس احداث می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در فاز ۸ مسکن مهر پردیس احداث می‌شود.

مهدی هدایت گفت: قرارداد واگذاری یک قطعه زمین با کاربری تفریحی_اقامتی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع واقع در فاز ۸ شهر جدید پردیس به فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای با حضور نمایندگان هر دو طرف امضا شد.

وی افزود: بر اساس این قرارداد یک قطعه زمین با کاربری تفریحی_اقامتی واقع در شمال دره بهشت این فاز در شهر جدید پردیس به منظور احداث مجتمع بین المللی شامل آموزشی، تفریحی و اقامتی، ورزشی و فضاهای مرتبط به فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی واگذار می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: این قرارداد با حضور حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بین شرکت عمران شهر جدید پردیس به نمایندگی مهدی هدایت مدیرعامل شرکت و فدراسیون یاد شده به نمایندگی محمدعلی شجاعی دبیر کل مجموعه امضا و مبادله شد.

هدایت با بیان اینکه، ساخت این فدراسیون و برگزاری رویدادهای وابسته به آن در آینده، ظرفیت مناسبی برای مردم شهر جدید پردیس است، اظهار داشت: استقرار یک فدراسیون جهانی نقطه قوتی برای شهر جدید پردیس است و مزایای زیادی برای ساکنان به همراه خواهد داشت.

وی افزود: ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی ریشه دارد و تقویت این ورزش اعتلای فرهنگی را با خود با همراه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از سال ۱۳۸۳ شروع به کار کرده و در حال حاضر موفق به معرفی این ورزش در ۸۵ کشور جهان شده که مسابقات آن به طور منظم و در سطح جهانی در حال برگزاری است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>