تهیه کننده و بازیگران فیلم باشگاه زن ذلیلان به شهرستان نایین می روند

تهیه کننده و بازیگران فیلم “باشگاه زن ذلیلان” به منظور مذاکره نهایی و دیدن لوکیشن های فیلم به شهرستان نایین از توابع استان اصفهان سفر خواهند کرد.
محمد کریمی تهیه کننده فیلم “باشگاه زن ذلیلان” ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: به منظور دیدن لوکیشن های فیلم ” باشگاه زن ذلیلان” که اخیراً از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مجوز دریافت نموده است به شهرستان نایین سفر خواهیم کرد تا به همراه کارگردان و بازیگران فیلم از ظرفیت‌های این شهرستان جهت ساخت فیلم دیدن کنیم.
تهیه‌کننده فیلم ” پهلوان هرگز نمی میرد” اظهار داشت :بعد از حضور در شهرستان نایین به استان یزد سفر خواهیم نمود تا جهت گرفتن بخش هایی از فیلم ، نشست‌هایی برگزار نماییم .
وی آنگاه افزود: ” فیلم باشگاه زن ذلیلان” هم اکنون در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر قرار دارد و با نهایی شدن مکان فیلمبرداری در آستانه ولادت خانم فاطمه زهرا کلید خواهد خورد .
محمد کریمی با تاکید بر اینکه فیلم” پهلوان هرگز نمی میرد” نیز برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است ، افزود: ” باشگاه زن ذلیلان” داستانی کمدی دارد و توسط فرهاد طب نوری نوشته و کارگردانی خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>