انقلاب ما انفجار نور بود

دهه فجر، این ایام عزیز و فرخنده،فرصتی است بس غنیمت، که بدانیم همه چیز را مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.
انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)
بار الها به درگاه ملکوتی و پرجبروتت سجده شکر می‌سائیم که به اراده تو، ای سرکوب گر ستمگران و طاغوتیان تاریخ، ماندیم و شاهد حلول چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بودیم.
بی‌شک در کتاب وزین تاریخ، صفحه زرین و همیشه ماندگار این واقعه تاریخی بر دیگر صفحات این کتاب، خود می‌نمایاند و به بشر و بشریت می‌گوید: اگر اراده انسان آگاه و ظلم ستیز به مدد قدرت الهی و پرچمداری و زعامت پیری فرزانه و عارف چون خمینی کبیر با هم در آمیزد آنگاه انقلابی بیاد ماندنی ثبت و در جریده عالم پدید می‌آید که وظیفه بس سنگین رهایی انسان‌های دربند و ستمدیده را عهده‌دارمی‌گردد.
خدا را شاکریم که پرچم پرافتخار این انقلاب باشکوه امروز در دستان مردی از سلاله پیامبر زعیم عالیقدری چون رهبر معظم انقلاب اسلامی به اهتزاز درآمده است. طبعاً گام نهادن در جای پای خمینی کبیر امری بس خطیر بوده که از عهده فرزانه‌ای فرهیخته همانند ایشان برمی‌آید و تاًسی از فرمان و رهنمودهای خردمندانه معظم‌ له از سوی آحاد این ملت شهیدپرور موجب تداوم این راه خطیر تا انقلاب مهدی موعود (عج) می‌باشد.
این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم همه چیز را مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.
فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به تمامی تلاشگران عرصه ورزش زورخانه ای کشور تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیورخواستارم.
اکرم شعبانی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>