گفتگوی منتشر نشده از زنده یاد سید محمدکاظم افرندنیا در آستانه سالگردش

سید محمد کاظم افرندنیا بازیگر فقید سینما ، تاتر و تلویزیون پس از بازگشت تیم ورزشکاران و هنرمندان از مشهد مقدس که به همت نشریه رخصت پهلوان شکل گرفته بود به خبرنگار ما گفت : خوشحالم که نام من نیز در لیست زائران حضرت رضا (ع) قرارگرفت و به این سفر سراسر معنوی اعزام شدم .
او گفت : حضور در مشهد الرضا آرزوی هر ایرانی است و امیدوارم خداوند لذت این سفر را به همه عاشقان امام رضا (ع) اعطا نماید .
این بازیگر قدیمی و پیشکسوت در حاشیه مراسم ورزش باستانی در قدیمی ترین زورخانه تهران افزود: ورزش باستانی سراسر عشق است و معنویت خاصی در آن نهفته است که انسان را به دنیایی دیگر سوق می دهد.
افرندنیا که سالهای نه چندان دور نیز به زورخانه آمده بود و با فضای آن آشنا شده بود گفت : امیدوارم این حضور استمرار داشته باشد چون با حضور در زورخانه به یاد دوست قدیمی ام عزت ا… کریمی می افتم لذا برای اینکه یاد و خاطره اش زنده باقی بماند می خواهم بازهم در جمع این اهالی حضور پیدا کنم.
این بازیگر سینما و تلویزیون اظهارداشت : امیدوارم مسئولین ضمن حمایت از ورزش باستانی ، زمینه حضور هنرمندان را در جمع اهالی زورخانه فراهم آورند .
وی گفت : تشکیل تیم ورزش باستانی هنرمندان ، حمایت از جوانان و سرمایه گذاری بر روی آنان باعث خواهد شد تا این ورزش ولایی بیش از پیش رشد و توسعه پیدا کند .
این بازیگر نام آشنای سینمای ایران اظهار داشت : رخصتی ها در این راستا بیشتر باید تلاش کنند چون در عرصه هنر و ورزش فعالیت دارند و خواهند توانست خدمات بیشتری ارائه دهند.
افرندنیا در پایان ضمن تشکر از نشریه رخصت پهلوان به جهت برگزاری سفرهای زیارتی گفت : چون به ورزش باستانی عشق می ورزم ، دوست دارم بازهم در کنار این گروه باشم و فضای معنوی حاکم در زورخانه تلمذ کنم.

به گزارش رخصت پهلوان آنلاین سالگرد درگذشت کاظم افرندنیا نهم بهمن ۱۳۹۹ بود.
سعید کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>