برگزاری ولادت بی بی دوعالم با رعایت پروتکل های بهداشتی

کجا زبان ما را رسد که وصف تو گوییم و کجا به اندیشه ما آید که ذکرتو آریم، و کجا توان قلم بود که نقش حسن تو نویسد و کدام آینه است که درخشش نور تو را بتاباند.
فاطمه! ای بزرگ بانو!
ای نام تو، جامع کمالاتت که گویای عصمت آتش سوز توست. ای آن که دامنت، رسالت سردار توحید را پرورد. ای آن که مهر رخت، خورشید فروزان مریم و آسیه و خدیجه را فزونتر است؛ چرا که جهان بانوان را تو سروری. ای آن که شهد شهادت سوزانت را ازچشمه صداقت و اخلاص چشیده ای. ای آن که بر گرده گیتی، دوریحانه مصطفی (ص) را مادری، پس نقش آفرین کربلای تویی؛ آری …..

این فرشته زمینى پاک که سرور دل خسته و بى رمق رسول خداست:برگزیده اى است از میان تمام مخلوقات حضرتش. که آغاز آفرینش او, حکایتى ناپیداست. ژرف و عمیق. آنسان که بى شک, اعتکاف چهل روزه رسول اکرم (س)این بار نیز معجزه اى دیگر در بر دارد. جایگاه رفیع و منیع او در بارگاه الهى, غیر قابل ترجمه است. …
روزها گذشته اما عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) به بهانه میلاد با سعادت زهرای اطهر شیعیان را به وجد و سرور واداشته است. حسینیه ها ، مساجد ، تکایا و هیاتهای ورزشی با رعایت های پروتکل های بهداشتی محمل چنین مراسمی هستند و این بار حسینیه ی «حضرت زهرا (س) « میزبان است .

اکبر یموتی خادم خاندان عصمت و طهارت(ع) در حاشیه این مراسم با تصریح براینکه جانم را فدای زهرا (س) و خاندانش می کنم این موضوع را متذکر می شود که این عشق و ارادت باید قلبی باشد و عشق کلامی کافی
نیست .
او می گوید : باید چنین مراسمی را به مناسبتهای مختلف برگزار کرد تا مردم با سیره ائمه اطهار(ع) بیشتر آشنا شوند .
او می گوید : همزمانی میلاد حضرت زهرا (س)با بزرگداشت مقام زن و روز مادر را بسیار زیبا توصیف کرد و اظهار داشت : باید بپذیریم که الگوهایی همانند حضرت فاطمه داریم و باید از آنها تاسی بجوییم .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>