حضور معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح در فدراسیون پهلوانی

امیرسرتیپ باقری (معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح) به همراه دیگر مدیران ستاد کل نیروهای مسلح در فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی حضور یافتند.

به گزارش رخصت پهلوان آنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، مدیران و مسوولین ستاد کل نیروهای مسلح ضمن دیدار با سرپرست جدید این فدراسیون، انتصاب دکتر مهرعلی باران چشمه را به عنوان سکاندار این ورزش آیینی و ملی تبریک گفتند و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

گفتنی است: افراد حاضر در این جلسه همگی به اتفاق ضمن خوشنودی از حضور دکتر باران چشمه در راس این فدراسیون ابراز امیدواری کردند با تجربیات ارزنده ای که ایشان دارند راه ترویج فرهنگ پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای بسیار هموارتر شود.

بنابراین گزارش امیر سرتیپ باقری آمادگی خود را برای ترویج فرهنگ پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای اعلام کرد و اظهار داشت: همه سعی و تلاشمان همچون گذشته بر این خواهد بود تا با در اختیار گذاشتن امکانات حداکثری خود در ستاد کل نیروهای مسلح، در پوشاندن جامه عمل به منویات مقام معظم رهبری در جهت احیا و رونق این ورزش ملی در کنار فدراسیون گام برداریم.

ایشان در ادامه افزود: هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ستاد کل نیروهای مسلح در سالهای اخیر اقدامات موثری را در راستای توسعه همگانی این ورزش اصیل و ایرانی میان ارگان های مختلف نیروهای مسلح و خانواده هایشان انجام داده است. اما در اینجا باید اعلام کنم با فعال تر شدن این هیئت ورزشی در نیروهای مسلح در آینده ای نه چندان دور شاهد شکوفایی بیش از پیش این ورزش خواهیم بود.

مهرعلی باران چشمه ضمن تشکر از حضور امیر سرتیپ باقری و دیگر همراهانشان در این فدراسیون اظهار داشت: امیدوارم با همدلی و همبستگی میان دلسوزان این ورزش اصیل و ایرانی، همواره بسترهای پیشرفت این رشته کهن در سطوح مختلف فراهم شود.

در پایان به رسم یادبود توسط دکتر باران چشمه نشان ورزش های زورخانه ای به معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح اهدا گردید. 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>