اختتامیه جشنواره فیلم‌های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی

دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران از برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان این دوره جشنواره با مجوزهای لازم و رعایت قوانین و پروتکل‌های بهداشتی در تاریخ ۲۱ اسفند خبر داد.

به گزارش رخصت پهلوان آنلاین ، سیدمجتبی علوی با اشاره به اینکه مراسم پایانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران پنجشنبه، ۲۱ اسفندماه همزمان با مبعث حضرت رسول (ص) برگزار می‌شود، اظهار کرد: داوری آثار رسیده به این دوره جشنواره اسفندماه سال گذشته به پایان رسیده بود اما به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم به علت شیوع کرونا، اکران آثار و مراسم اهدای جوایز برگزار نشد و پس از کسب مجوزهای لازم تصمیم گرفته شد تا این مراسم را اسفندماه امسال برگزار کنیم.

 وی با بیان اینکه نظرسنجی مردمی انتخاب بهترین مجری، گزارشگر و برنامه ورزشی تلویزیون نیز با مشارکت بالای مخاطبان برگزار و برگزیده‌ها در بخش‌های مختلف مشخص شدند که در مراسم اختتامیه معرفی و تقدیر می‌شوند؛ همچنین برندگان جوایز جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان نیز در این مراسم تقدیر می‌شوند و جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران افزود: شیوع کرونا و حمایت کم به ویژه متولیان
نهاد های دولتی ورزشی به ویژه کمیته ملی المپیک و صندوق اعتباری قهرمانان و پیشکسوتان باعث شد برگزاری این مراسم یک سال با تاخیر مواجه شود و این مراسم هم اکنون با حمایت  بخش خصوصی برگزار می‌شود.

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۲۰ کشور عضو این فدراسیون هستند.

جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره آثاری از ۵۴ کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>