تهیه کننده و بازیگران فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در جمع باستانی کاران نایینی

تهیه کننده و بازیگران فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در جمع باستانی کاران نایینی حضور پیدا کردند و به تماشای ورزش پهلوانی با نوا و ضرب مرشد حق پرست نشستند.
این تیم هنری که به منظور انتخاب لوکیشن به شهرستان نایین سفر کرده بودند پس از بازدید از کارخانه سیمان بنوید با حضور در زورخانه شهید شبانی این شهرستان با پیشکسوتان ورزش زورخانه ای به گفتگو نشستند.
محمد کریمی تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در جمع باستانی کاران نایین گفت : از مهندس مهدی بنویدی که مقدمات این سفر را برایمان فراهم نمود ، بسیار سپاسگزارم و امیدوارم در آینده بیشتر در جمع شما خوبان حضور پیدا کنیم.
صاحب امتیاز رخصت پهلوان آنلاین اظهارداشت : ِرخصت پهلوان خانه اصلی ورزشکاران باستانی است و خوشحالیم که در نشریه ای قلم می زنیم که متعلق به فرزندان گود های مقدس پهلوانی است .
برای رشد و شکوفایی این ورزش تلاش می‌کنیم و آمادگی خود را جهت انعکاس اخبار استانها و شهرستانها اعلام می‌کنیم.
محمد کریمی تهیه کننده پهلوان هرگز نمی میرد گفت: در آینده می خواهیم در شهرستان نائین یک فیلم کاملا پهلوانی را تولید کنیم و بیشتر از گذشته به معرفی این شهرستان بپردازیم .
در این شب به یاد ماندنی فرهاد طب نوری نویسنده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد ،حمید کریمی، منصورخاکی و سعید کریمی بازیگران این فیلم هم حضور داشتند.
در پایان نیز فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در اختیار باستانی کاران قرار گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>