مدیر زورخانه شیرافکن :با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به فعالیت ادامه می‌دهیم

نه تنها اهالی زورخانه، بلکه کلیه مدیران ارشد ورزشی نیز با تاکید بر اینکه نباید فعالیت ها متوقف شوند، ورزشکاران را به زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت می کنند.
مجید معصومی مدیر زورخانه شیرافکن با حضور اهالی زورخانه و اعضای هیئت تحریریه تنها نشریه ورزش زورخانه ای در زورخانه شیرافکن به خبرنگار ما گفت : به دلیل شیوع بیماری کرونا مدتی تعطیل بودیم و فعالیت ها را متوقف کرده بودیم و برای نابودی این ویروس دست به دعا شده بودیم و در فضای مجازی ورزش می کردیم تا اینکه با صدور مجوز فعالیت از سوی ستاد ملی کرونا ما نیز مجدداً چراغ زورخانه را روشن نمودیم.
مدیر زورخانه شیرافکن ادامه داد : با آغاز فعالیت زورخانه ها، ترجیح دادیم با تعداد محدودی ورزشکار فعالیت خود را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و زدن‌ماسک شروع کنیم.
پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: روزهای فرد و روزهای جمعه صبح در خدمت ورزشکاران باستانی خواهیم بود و تا صدور بخشنامه‌های بعدی ورزش انجام خواهد شد.
وی آنگاه از اعضای نشریه رخصت پهلوان به جهت انعکاس اخبار ورزش زورخانه‌ای تشکر کرد و گفت: خوشحالم که با سختی‌های فراوان و سایه سنگین کرونا ، چراغ این نشریه نیز کماکان روشن مانده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>