کرونا را شکست می دهیم و به روزهای خوب و خوشی خواهیم رسید

محمد کریمی صاحب امتیاز ماهنامه خط پایان در آستانه سال جدید و هفتمین سالگرد این نشریه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :کرونا را شکست می دهیم و به روزهای خوب و خوشی خواهیم رسید .
محمد کریمی اظهار داشت: بیماری کرونا را یک بیماری جدی خواند و اظهار کرد: باور کنید از زمان شیوع کرونا خانواده من هیچکدام پایشان را از خانه بیرون نگذاشتند و من هم که به دلیل کار مجبور به خروج از خانه بودم به خوبی نکات بهداشتی را رعایت
می کردم اما در نهایت کرونا وارد خانواده ما شد و همگی درگیر شدیم، می خواهم بگویم که این بیماری بسیار مسری است و ما موظفیم که به خاطر عزیزانمان آن را جدی بگیریم.
کریمی ادامه داد: من طی روزهایی که منزل بستری بودم از ته دل ناراحت کادر درمان بودم که همگی ماه ها درگیر درمان بیماران بودند، آنها تلاش و زحمات بسیاری انجام
می کشند و انصاف نیست که به دلیل کم توجهی ما به مسائل بهداشتی تا این حد تحت فشار باشند. از نظر من تنها راهی که در شرایط فعلی
می توان انجام داد رعایت کامل پروتکلها و بیرون نرفتن از خانه در صورت امکان است.
او یادآور شد: درست است که تمامی اماکن باز هستند، شهر مملو از جمعیت است اما باید یادبگیریم با وجود کرونا زندگی را به بهترین وشادترین شکل ادامه دهیم.
وی درباره عدم رعایت نکات بهداشتی در برخی افراد خاطرنشان کرد: برخی می گویند ما بیماری را گرفته و خودمان نفهمیده ایم، این واژه ها غلط است، از نظر من رعایت نکردن پروتکلها در شرایط کنونی فاجعه بار و اشتباه است، ما نباید با قصور خودمان جان دیگران را به خطر بیندازیم.
او این نکته را مورد توجه قرار داد برای حفظ سلامتی باید در همه شرایط رعایت بهداشت را در اولویت قرار داد اما نباید به بهانه بیماری چرخ اقتصادی کشور را خواباند.

او یادآور شد: ایران در شرایط تحریم های گوناگون قرار دارد وباید به این موضوع هم توجه کرد که نمی توان تمام مشاغل را تعطیل کنیم بنابراین باید با روحیه شکست کرونا به جنگ این ویروس برویم .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>