علاقه شدید زنده یاد محمد علی کشاورز به ورزش زورخانه ای

بی تردید از زنده یاد کشاورز می توان به عنوان ستاره ی بی نظیر هنر ایران نام برد .
او در کنار بازیگری به ورزش هم نگاه جدی داشت و ارتباط نزدیکی با ورزشکاران برقرار کرده بود .
اما نکته ای را که در این میان نباید فراموش کرد نزدیکی زنده یاد محمدعلی کشاورز به ورزش زورخانه ای بود.

او در کنار هنر،نگاه متفاوت و ویژه ای به ورزش زورخانه ای داشت ،نگاهی که از ورزش و‌ هنر ترکیب شده و باعث گردید تا وی زمان بسیاری را کنار اهالی زورخانه و آیین هایش سپری کند.
بی تردید دوستی دیرینه کشاورز با زنده یاد عزت الله کریمی صاحب امتیاز فقید رخصت پهلوان زمینه ی این ارتباط را فراهم کرده بود اما نباید از جاذبه این ورزش نیز غافل گردید.
به درستی که برخی افراد با چشم دل به دیدن پیرامون خود مبادرت می ورزند و از ابعاد مختلف مسایل را مورد بررسی قرار می دهند و آنچه که مسلم است این است که زنده یاد کشاورز یکی از این افراد است.
زنده یاد محمد علی کشاورز استاد عرصه بازیگری در طول سال های گذشته در کنار رخصتی ها بارها و بارها به زورخانه های مختلف سر می زد و با نگاه علمی اش در انتشار برخی مطالب به یاری بر و بچه های رخصت پهلوان می شتافت.
وی گفته بود : با قوانین این ورزش ملی و مذهبی کشورمان می خواهد آشنا شود و چندین بار نیز این اتفاق رخ داد که دیگر بیماری اجازه حضور در زورخانه را برایش فراهم نکرد .
زنده یاد محمد علی کشاورز که بیشترین وقتش را در دوران قبل از بیماری در کنار این ورزش گذراند ، به علت بیماری و کهولت سن ۲۵ خرداد ۹۹ در سن ۹۰ سالگی دارفانی را وداع گفت .
روحش شاد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>