برگزاری مراسم سالگرد همشیره پیشکسوت ورزش پهلوانی در بهشت زهرا

مراسم سالگرد همشیره پیشکسوت ورزش پهلوانی در بهشت زهرا برگزار می‌شود .
به دلیل شیوع بیماری کرونا مراسم سالگرد همشیره سیدرضا حسینی پیشکسوت ورزش پهلوانی و مدیر زورخانه حیدر کرار اسلامشهر در بهشت‌زهرا و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
سید رضا حسینی پیشکسوت ورزش پهلوانی کشورمان در همین رابطه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: برای اینکه جلوی زنجیره انتقال ویروس کرونا را بگیریم، تصمیم گرفتیم مراسم سالگرد را در فضای باز و به طور محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.
مدیر زورخانه حیدر کرار اسلامشهر اظهار داشت: این مراسم روز ۶ فروردین ۱۴۰۰ در بهشت‌زهرا و در قطعه ۱۱۱ و با حداقل جمعیت برگزار خواهد شد و کلیه هزینه ها را صرف امور خیریه به ویژه حمایت از هنرمندان و پیشکسوتان ورزش کشور خواهیم کرد.

سید رضا حسینی در ادامه با بیان اینکه امیدوارم سال جدید، سال خروج کرونا از ایران باشد گفت: بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران برای حضور در این مراسم اعلام آمادگی کرده اند که در پیامی از آنها درخواست کردیم به دلیل شیوع بیماری کرونا در این مراسم حضور پیدا نکنند لذا جا دارد از یکایک آنان تقدیر و تشکر کنیم.
وی ضمن تشکر از نشریه رخصت پهلوان اظهار داشت: امیدوارم با آغاز سال ۱۴۰۰ حال ما خوب تر و وضعیت اقتصادی ما نیز بهتر از گذشته شود .
رخصت پهلوان آنلاین برای رضاحسینی و سایر بازماندگان از خداوند متعال آرزوی صبر و شکیبایی می کند.

فاطمه صفایی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>