مراسم اولین سالگرد همشیره پیشکسوت ورزش پهلوانی در بهشت‌زهرا برگزار شد

مراسم اولین سالگرد همشیره سید رضا حسینی پیشکسوت ورزش پهلوانی و مدیر زورخانه حیدر کرار اسلامشهر در قطعه ۱۱۱ بهشت زهرا با رعایت پروتکل های بهداشتی در روز جمعه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار شد .
وی که به دلیل شیوع بیماری کرونا تصمیم به برگزاری این مراسم با حداقل جمعیت گرفت ، به خبرنگار رخصت پهلوان گفت: چون سلامت مدعوین برایمان حائز اهمیت بود به اتفاق خواهرزاده ام جناب آقای میلاد رضا تصمیم گرفتیم مراسم اولین سالگرد را در فضای باز و با حداقل جمعیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.
سیدرضا حسینی پیشکسوت ورزش پهلوانی اظهار داشت: بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران جهت حضور در این مراسم اعلام آمادگی کردند که از یکایک آنان کمال سپاس را دارم.
این پیشکسوت ورزش با تاکید بر اینکه هنوز کرونا تمام نشده است و باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم، ادامه داد : یکی از علت‌هایی که باعث شد از حضور هنرمندان و ورزشکاران در مراسم سالگرد جلوگیری کنیم همین انتشار ویروس کرونا و خطرناک بودن این بیماری بود.
سید رضا حسینی از طریق نشریه رخصت پهلوان مراتب تشکر و قدردانی از اهالی هنر و ورزش اعلام نموده و اظهار داشت: باید از هنرمندان و ورزشکاران پیشکسوت که در دوران کرونایی با مشکل روبرو شده‌اند، حمایت کنیم و به دیدارشان برویم.
پیشکسوت ورزش پهلوانی گفت: من و اهالی زورخانه حیدر کرار اسلامشهر حمایت خود را از زحمتکشان سینما و ورزش اعلام می‌کنیم و در حد توان در خدمت این نشریه خواهیم بود.
مدیر زورخانه حیدر کرار گفت : تصمیم گرفتیم هزینه‌های مراسم سالگرد را صرف امور خیریه و حمایت از هنرمندان پیشکسوت کنیم.
وی اظهار داشت: توسط میلاد رضا برای شادی روح عزیزانمان ، آزادی چند زندانی را رقم زدیم و با بسته های معیشتی به دیدار نیازمندان و هنرمندان پیشکسوت رفتیم که امیدوارم مورد قبول واقع شود.
سید رضا حسینی به خبرنگار رخصت پهلوان گفت: از تمام کسانی که حضوری و غیرحضوری مراتب تسلیت مجدد خود را اعلام نمودند، کمال تشکر را دارم و امیدوارم در شادیهایشان جبران مافات کنیم.
مدیر زورخانه حیدر کرار با بیان اینکه فعالیت زورخانه اسلامشهر بعد از تعطیلات نوروز آغاز خواهد شد از حضور ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش در این مراسم تشکر کرد و اظهار داشت : آرزویم در سال ۱۴۰۰ شفای همه ی بیماران کرونایی و خروج این بیماری از کشور است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>