سفر استانی دکتر باران چشمه به سیستان و بلوچستان

دکتر مهرعلی باران چشمه(سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی) ضمن حضور در زاهدان با مسوولین اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان سیستان و بلوچستان دیدار داشت.

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، عصر روز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ دکتر باران چشمه (سرپرست فدراسیون) و مسعود ملکی (سرپرست دبیری فدراسیون) با استقبال درانی (معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان)، شهرکی (رئیس هیئت استان) بهمراه دیگر اعضای هیئت ورزشهای زورخانه‌ای و پهلوانی استان، سرهنگ بستانی (رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان) و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.

نشست مشترک با مسوولین ورزش و جوانان و هیات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان سیستان و بلوچستان، بازدید از پروژه ساخت زورخانه دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان و سایر اماکن و زیرساخت های ورزشی این رشته از مهم ترین برنامه های سفر سرپرست فدراسیون به این استان بود.

دکتر باران چشمه در اولین ساعات حضور خود در این استان از زورخانه پوریای ولی لشکر زرهی شهرستان زاهدان، زورخانه خیامیان شهرستان زاهدان، زورخانه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان زاهدان و زورخانه در حال ساخت دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان بازدید به عمل آورد.

لازم به ذکر است: حضور بر سر مزار سردار شهید محبعلی فارسی (قائم مقام لشگر ۴۱ ثارالله “ع”) و شهید مجید روحانی نیا (شهید ورزشکار زورخانه ای) توسط دکتر باران چشمه و اداری احترام به مقام شامخ پهلوانان حقیقی وطن از دیگر برنامه های ایشان در این سفر بود.

گفتنی است: در این بازدیدها درانی معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، شهرکی رئیس هیئت استان به همراه اعضای هیئت ورزشهای زورخانه‌ای و پهلوانی استان، سرهنگ بستانی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته نیز حضور داشتند.

در این سفر سرپرست فدراسیون با مسوولین ورزش این استان به گفتگو و تبادل نظر در مورد توسعه زیرساخت های ورزش زورخانه ای و چگونگی ترویج فرهنگ پهلوانی در استان سیستان و بلوچستان پرداختند.

همچنین مسوولین هیئت استان، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیئت استان طی سال گذشته را به سرپرست فدراسیون ارائه نموده و سپس شهرکی فرصت های و تهدیدهای پیش روی ورزش این استان را نیز مطرح و  با ارائه ی اطلاعات ورزش زورخانه ای سیستان و بلوچستان، دغدغه های ورزشکاران و زورخانه داران را به دکتر باران چشمه ارائه نمود.

پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای دکتر باران چشمه، طرفین در خصوص برنامه ها و چشم انداز آینده ی فدراسیون و هیئت استان گفتگو نمودند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>